پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

فروش بلوک بتی ارزان پلی استایرن در کرج: بلوک بتنی «پلی استایرن» که در سال های اخیر به وفور برای ساختمان سازی در تهران و کرج استفاده می شوند. این بلوک های یونولیتی به دلیل سبک بودن و ارزان بودن آن ها مورد توجه بسیاری از انبوه سازان قرار گرفته است. این بلوک ها، در برابر آتش به راحتی حجم خود را از دست می دهند و تنها اشکال این بلوک ها، عدم مقاومت در برابر حرارت و شعله وری آنها است.
فروش بلوک بتی ارزان پلی استایرن در کرج
ایمنی ساختمان های مسکونی در برابر حریق و حادثه از جمله مسائلی است که باید از نظر ایمنی شهری مورد توجه قرار گیرد. در ایمنی یک ساختمان موارد زیادی نقش دارد که می توان به مصالح به استفاده شده در آن به عنوان یکی از اصلی ترین موارد اشاره کرد. بلوک های سقفی پلی استایرن نقش باروری ندارند و به همین دلیل در برابر زلزله ایمن هستند.

انواع بلوک های سقفی یونولیتی (پلی استایرن):
1-قابل اشتعال
2-غیر قابل اشتعال
ضوابط فنی برای استفاده از بلوک های سقفی پلی استایرن منبسط شده در سیستم سقف تیرچه بلوک
بلوک های بتنی سبک سقفی از نوع پلی استایرن منبسط شده زمانی عملکرد خوب و قابل قبول دارند که مواردی از جمله ایمنی در برابر آتش، رواداری های ابعادی، مقاومت مصالح (که می تواند با دانسیته مصالح ارتباط داشته باشد)، شکل هندسی و روش اجرایی مناسب در آن رعایت شود. بنابراین لازم است تا مشخصات بلوک بتنی تولیدی با ضوابط زیر انطباق داشته و در اجرا نیز از روش ها و محافظت های صحیح بهره گیری گردد. بدیهی است که سیستم سقف تمام شده باید علاوه بر تطابق با این ضوابط، مانند سایر سیستم های ساختمانی به طور کامل با مقررات ملی ساختمان و تمام ضوابط و آئین نامه های مصوب مرتبط انطباق داشته باشد.

الزامات ایمنی بلوک های بتنی پلی استایرن در مقابل آتش:
فقط استفاده از انواع کند سوزشده بلوک بتنی سقفی پلی استایرن مجاز می باشد و استفاده از انواع غیرکندسوز ممنوع است.
تولید کنندگان موظف می باشند مدارک لازم مبنی بر استفاده از مواد اولیه از نوع کندسوز شده برای تولید بلوک را به شرح زیر ارائه نمایند :
مواد اولیه (پودر پلی استایرن منبسط شده محصول کارخانجات پتروشیمی ) باید از نوع کندسوز باشد. در این زمینه باید مدارک فنی معتبر از کارخانه فروشنده مواد اولیه دریافت گردد.
برای محافظت ازبلوک بتنی سقفی پلی استایرن و جلوگیری از برخورد مستقیم هرگونه حریق احتمالی با بلوک لازم است تا زیرسقف به وسیله پوشش مناسب حفاظت شود. پوشش باید به تیرها و تیرچه ها متصل و مهار گردد . اتصال مستقیم به بلوک بتی پلی استایرن (مانند گچ کاری مستقیم بر روی بلوک بدون استفاده از اتصالات مکانیکی ) به تنهایی قابل قبول نیست. انواع پوشش های مورد پذیرش به شرح زیر می باشند:
انبارکردن بلوک بتنی :
بلوک های بتنی پلی استایرن منبسط شده در محل کارگاه ساختمانی به دور از هر گونه مواد قابل اشتعال (نظیر رنگ ها ، حلال ها یا زباله های قابل اشتعال) نگهداری شوند.
محل نگهداری باید به صورتی باشد که از احتمال ریزش یا تماس براده های داغ یا جرقه های ناشی از جوشکاری یا هر گونه شیء داغ دیگر با بلوک ها در کارگاه ساختمانی پیشگیری شود.
محل انبار اصلی بلوک ها حتی حد امکان به دور از محل عملیات ساختمانی باشد تا از سرایت هر گونه شعله یا حریق احتمالی به محل انبار اصلی جلوگیری شود.
توصیه می شود بلوک ها را بیش از 60 متر مکعب انبار نکنید. در صورت نیاز به انبار کردن مقادیر بیش از ۶۰ متر مکعب، بلوک ها به قسمت های با حجم حداکثر ۶۰ متر مکعب تقسیم شده و بین هر دو قسمت حداقل ۲۰ متر فاصله وجود داشته باشد.
کلیه کارگران و کارکنان باید نسبت به عدم استفاده از هرگونه شعله و نیز عدم استعمال سیگار در مجاورت محل نگهداری بلوک ها توجیه شوند و استفاده از تابلوی استعمال دخانیات ممنوع در مجاورت محل نگهداری بلوکها ضروری است. تعدادی کپسول آتش نشانی نیز در نزدیکی محل نگهداری بلوک ها تعبیه شود.

کاربردهای بلوک بتنی پلی استایرن
ساختمان و ویلا سازی
صنعت نفت و پتروشیمی و آب و فاضلاب
ساختمان های بلند مرتبه
عایق بندی حرارتی و رطوبتی
سوله و سیلو و سازه های بلند
کاربردهای بلوک های بتنی یونولیتی در ساختمان :
پانل را می توان برای دیوارهای محیطی و جداکننده های داخلی ساختمان ها استفاده کرد که بیشترین کاربرد این محصول در ساختمان های بلند می باشد زیرا در طراحی و ساخت چنین ساختمان هایی کاهش منطقی وزن مصالح ( بار مرده ) مد نظر است که با استفاده از این محصول دستیابی به این مهم ممکن می شود

منبع: فروش بلوک بتی ارزان پلی استایرن در کرج

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • آرش آریایی

بلوک بتنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی