پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

تولید شن و ماسه

شرکت تولید کننده و فروش شن و ماسه : ماسه های تولید شده توسط کارخانه و شرکت تولید کننده شن و ماسه جایگزین خوبی از ماسه رودخانه برای ساخت بتنمی باشد. شن و ماسه تولید شده از سنگ گرانیت سخت با خرد کردن تولید می شود. ماسه خرد شده از نوع مکعبی با لبه های زمینی است که به عنوان مصالح ساختمانی شسته شده و درجه بندی می شود. اندازه ماسه های تولید شده کمتر از 4.75 میلی متر است.

شرکت تولید کننده و فروش شن و ماسه

تعریف:  شن و ماسه ترکیبی از دانه های کوچک از مواد سنگی و دانه ای می باشد که به طور معمول با اندازه تعریف می شود ، ماسه ریزتر از شن  و درشت تر از سیلت می باشد.

چرا از ماسه تولید شده استفاده می شود؟

ماسه های تولید شده گزینه ای جایگزین برای شن و ماسه رودخانه می باشد. به دلیل رشد سریع صنعت ساخت و ساز ، تقاضای ماسه به شکل قابل توجهی افزایش یافته است ، که باعث فقدان شن مناسب رودخانه در بیشتر قسمت های جهان شده است.

علاوه بر استفاده شن و ماسه  در ساختمان‌های بتنی که اصلی ترن و مهم‌ترین محل مصرف شن و ماسه، است این مصالح در قسمت های مختلف همه ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله در پی‌سازی قریب به اتفاق ساختمان‌ها که از دو طبقه بیشتر است از بتن استفاده می‌گردد که باید در ساختمان بتن شن و ماسه مصرف شود.

مزایای استفاده از ماسه تولیدی

به خوبی در نسبت مورد نیاز طبقه بندی می شود.

فاقد ترکیب آلی و محلول است که بر زمان تنظیم و خاصیت سیمان تأثیر می گذارد ، بنابراین می توان مقاومت لازم بتن را حفظ کرد.

وجود ناخالصی هایی از جنس خاک رس ، گرد و غبار و لجن نیست ، باعث افزایش نیاز آب می شود ، همانطور که در مورد شن های رودخانه وجود دارد که باعث ایجاد اختلال در پیوند بین خمیر سیمان و مصالح می شود. بنابراین ، افزایش کیفیت و دوام بتن.

شن و ماسه سنگ از سنگ سخت (گرانیت) با استفاده از جدیدترین فناوری بین المللی بدست می آید ، بنابراین خاصیت لازم شن را بدست می آوریم.

M-Sand از نظر شکل مکعب است و با استفاده از فناوری هایی مانند سنگ ضربه ای از جنس استیل بالا کربن و سپس فرآیند ROCK ON ROCK که مترادف با فرآیند طبیعی است که در اطلاعات شن و ماسه رودخانه انجام می شود.

خواص شن و ماسه تولید شده برای ساخت بتن

  • استحکام بالاتر بتن
  • دوام بتن
  • کارایی بتن
  • کمتر نقص ساختمانی

سازگار با محیط زیست

استفاده از ماسه های تولید شده مانع از لایروبی بسترهای رودخانه از ماسه رودخانه می شود که امکان دارد منجر به بروز فاجعه محیطی مانند کاهش آب زیرزمینی ، کمبود آب ، تهدید برای ایمنی پل ها ، سدها و غیره شود تا M-Sand ها از نظر ماسه رودخانه سازگار با محیط زیست باشند.

منبع: شرکت تولید کننده و فروش شن و ماسه

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • آرش آریایی

خرید شن و ماسه

شن و ماسه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی