پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

خدمات دیوار چینی

خدمات و پیمانکاری دیوارچینی در تهران یکی از قسمت های مهم و حیاتی در ساختمان سازی می باشد. محلی که دیوار چینی در آن انجام می شود, باید فاقد رویش هر گونه گیاهی باشد که برای پیش گیری از این مشکل باید پی دیوار را قبل از شروع کار خاک آهک پاشید تا با رویش گیاهان باعث سستی دیوار حاصله نشود.

خدمات و پیمانکاری دیوار چینی

شرکت سنگدانه ایرانیان آماده ارائه خدمات و پیمانکاری دیوارچینی و اجرای کلیه خدمات ساختمانی که شامل مشاوره و طراحی و مدیریت و اجرای پروژه ساختمانی و ویلایی و محوطه سازی می باشد. در صورت نیاز به برآورد دقیق هزینه های ساخت آپارتمان و ویلا و بازسازی و تعمیرات ساختمان می توانید با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا تمام خدمات مشاوره و برآورد هزینه به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

خدمات دیوار چینی با سنگ

دیوار چینی با سنگ معمولا برای نواحی کوهستانی و در نزدیکی رودخانه های کم عمق استفاده می شود. از دیوار های سنگی معمولا برای ساختمان های سنگی, ساخت دیوار برای جلوگیری از ریزش کوه در کنار جاده ها و حصار کشی استفاده می شود.

دیوار سنگی انواع مختلفی دارند :

  1. دیوارچینی سنگی با ردیف های نا برابر
  2. دیوارچینی سنگی با ردیف های قواره
  3. دیوارچینی سنگی با نمای موزائیک
  4. دیوارچینی با سنگ وبتن
  5. دیوارچینی با پشتواره
  6. دیوار سنگی خشکه یا گابین سازی
  7. دیوار سنگ وآجر
  8. دیوارچینی سنگی با ردیف های یکنواخت

خصوصیات سنگ مصرفی در دیوارچینی

سنگ هایی که برای دیوار چینی استفاده می شوند باید بافت سالم بدون ترک خوردگی و رگه سست باشند. سنگ های ساختمانی که برای نما استفاده می شوند، بایستی میزان ضریب انبساط حرارتی کانی های مختلف سنگ وهمچنین ملات پشت آن به هم نزدیک باشند تا از خرد شدن سنگ وجدا شدن آن از ملات جلوگیری شود.

خدمات دیوار چینی با آجر

زمانی که درجه حرارت هوای محل پروژه و مواد استفاده شده کمتر از 5 درجه سانتی گراد باشد بهتر است شروع به کار نشود اما در صورتی که وسایل مناسب و کافی برای ایجاد گرمای کافی و یا عایق نمودن محل پروژه و یا مواد مصرفی موجود باشد می توان شروع به کار کرد.

در دیوار چینی با آجر,آجر ها باید کاملا تراز و با ضخامت یکسان  چیده شوند. در آجر کاری نما ضخامت آجر ها نباید از 12 میلی متر تجاوز کند.

خدمات دیوار چینی با بلوک سبک

دیوار چینی با بلوک سبک به دلیل سادگی و ارزانی نسبی، رایج ترین رو ش های ساخت دیوار در ایران می باشد.در برخی ساختمان ها بر خی از ضوابط اجرایی مهندسی سازه های بنایی رعایت نمی شود. به همین دلیل گاهی کار فرمایان به دلیل عایق نبودن صوتی دیوار ها شاکی هستند.

استعلام قیمت هر متر مربع دیوار چینی ساختمان در سال 98

آیتم های مختلفی بر روی قیمت دیوار چینی موثر است. یکی از این پارامتر ها مصالح مورد استفاده در دیوار چینی می باشد. از جمله آجرهای فشاری , آجر های سفالی بلوک های سیمانی و لیکا که هر کدام قیمت و شیوه کار مخصوص به خود را دارند.

منبع: خدمات پیمانکاری و دیوارچینی در تهران

 

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • آرش آریایی

دیوارچینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی