پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

اجاره ون ارزان

اجاره ون ارزان: زمانی که شما مهمانانی بیش از 5 نفر دارید و یا می خواهید به صورت دسته جمعی سفر کنید اجاره چند ماشین شاید هزینه زیادی برای شما در بر داشته باشد. به همین دلیل اجاره ون می تواند گزینه مناسب و ارزانی برای شما باشد. در این حالت اجاره ون با شرکت اجاره ون رنت ون , ون هایی با ظاهری مناسب و سالم و فنی آماده کرده است تا در صورت نیاز مشتریان عزیز در اختیار آن ها بگذارد. همچنین در صورت نیاز و درخواست مشتریان این شرکت می توانند رانندگانی مجرب و راه بلد در اختیار شما بگذارد.

کرایه ون ارزان با راننده

اجاره ون ارزان از رنت ون گزینه ای ایده آل و مناسب برای سفرهای دسته جمعی درون شهری و برون شهری گردشکری شما می باشد. گنجایش ون ها معمولا 10 نفر است. اما در برخی از ون ها همانند تویوتا هایس های روف امکان نشستن 14 نفر نیز وجود دارد.

اغلب زمانی که ون ها به صورت چند روزه کرایه می شوند,  نحوه محاسبه هزینه به صورت مسیری می باشد و هزینه خوراک راننده و جای خواب وی با مشتری می باشد. همچنین اگر در هنگام اجاره از مسیرهای سخت و ممنوع عبور شود هزینه های ثانویه پای مشتری می باشد.

  • ون هیوندای ، ون هایس ، ون سبز تاکسی ، ون بنز مدل بالا هم اکنون با راننده برای مسافران و مشتریان عزیز مهیا می باشد.
  • لازم به ذکر است ون سبز (تاکسی) 7 نفره با فضای بار و 10 نفره بدون فضای بار،
  • ون های هایس 10 نفره با فضای بار و 14 نفره بدون فضای بار،
  • مدل هیوندا 13 نفره که با فضایی نسبی برای گذاشتن بار و اثاثیه مسافرین (حدوداً 10 چمدان بزرگ)
  • بنز ویتو با 8 نفر صندلی برای مسافرین و گنجایش حدوداً برای 8 چمدان بزرگ می باشند.

اجاره ون ارزان

 شما می توانید انواع ون های در خواستی مورد نظر خود شامل  تمامی مدل ون های توریستی، تشریفاتی، VIP، ترانسفر های فرودگاهی، ون سبز (تاکسی) و مینی بوس برای بازدید کارخانه ها و سرویس ها و دیگر موارد استفاده تان را از مرکز اجاره ون رنت ون با قیمتی ارزان و مناسب با راننده یا بدون راننده با خیالی آسوده رزو نمایید.

این موسسه با هدف ارائه خدمات، از یک مرکز معتبر واحد، به مشتریان شروع به کار کرده است تا تمامی مصرف کنندگان به راحتی از رزرو تلفنی و دریافت خدمات با کیفیت بهرهمند شوند ، و در صورت بروز هرگونه مشکل این مرکز بتواند به مشکلات احتمالی رسیدگی و یا وجه پرداختی را مسترد نماید.

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • آرش آریایی

اجاره ون

اجاره ون ارزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی