پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

فروش محصولات امرسان در کرج به وسیله شرکت تاسیسات هدایتی با بالاترین کیفیت انجام می شود. شرکت امرسان با به کار گیری بهترین متخصصان و مهندسان موفق به بهینه سازی و افزایش راندمان در زمینه تولید محصولات برودتی شده است. امرسان در همه حال راحتی و رفاه مصرف کنندگان را با تولید محصولات مناسب و با کیفیت مد نظر قرار داده است.

خرید یخچال فریزر امرسان

یخچال و فریزر امرسان در انواع مختلفی تولید و ارائه می شود. انواع یخچال و فریزر شامل یخچال های بالا و پایین، دو قلو، ساید بای ساید می باشد. اندازه یخچال و فریزر ها با توجه به مدل آن ها تفاوت دارد که اندازه آن ها بر اساس فوت مکعب محاسبه می شود.

یخچال و فریزر بالا و پایین امرسان

در این مدل از یخچال و فریزرهای امرسان که به صورت پایین و بالا طراحی شده اند افراد بر اساس نوع نیازشان انتخاب های متفاوتی می توانند داشته باشند. بعضی بالا بودن یخچال و پایین بودن فریزر را ترجیح می دهند و بعضی افراد به عکس.

یخچال و فریز دوقلو امرسان

این نوع از یخچال فریزرهای امرسان شباهت بسیاری به یخچال های ساید بای ساید دارند. در صورت پر جمعیت بودن خانواده تان این نوع از یخچال های امرسان انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شوند.

یخچال و فریزر های ساید بای ساید امرسان

بی شک این نوع یخچال فریزرهای امرسان در بین مصرف کنندگان از محبوب ترین و پرطرفدارترین یخچال ها به شمار می روند. ظاهر این یخچال ها شباهت زیادی به یخچال های دو قلو دارند. در این یخچال های امرسان یخچال بزرگتر از فریزر می باشد.

در بین تمامی یخچال و فریزر های موجود در بازار به جرات می توان گفت در بین خریداران، ساید بای ساید محبوب ترین شان است. بسیار شبیه یخچال و فریزر های دو قلو است، اما نکته مهم در این مدل از یخچال و فریزر ها، بزرگ تر بودن اندازه یخچال نسبت به فریزر است. اندازه توصیه شده برای خرید این مدل از یخچال و فریزر ها 28 فوت است.

خرید گاز رو میزی امرسان در کرج

اجاق گاز های رو میزی امرسان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند این تقسیم بندی شامل اجاق های برقی و اجاق گازی رو کار یا تو کار می باشد. در فروشگاه تاسیسات هدایتی شما می توانید اقدام به خرید گاز رو میزی در کرج در انواع مختلف کنید.

اجاق صفحه ای گازی:

اجاق گاز های صفحه ای یا رو میزی امرسان دارای طرفداران زیادی نسبت به مدل های برقی در ایران می باشند و آن هم به این دلیل که دراکثر شهرهای ایران گازهای شهری هم ارزان است و هم در دسترس. این مدل اجاق های گازی به چند صورت استیل ، استیل شیشه ، و تمام شیشه وجود دارد که بر حسب سلیقه می توانید خریداری نمایید.

لازم به ذکر است  که شرکت تاسیسات هدایتی نمایندگی فروش محصولات امرسان شامل انواع یخچال فریزر و اجاق رومیزی امرسان در کرج و تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی