پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

راهنمای سرویس کولر گازی به شما در شناخت مشکلات کولر گازی کمک می کند.اسپلیت ها یا به عبارت درست ترسیستم تهویه مطبوع هوای داخلخانه یا محیط کار شما را فیلتر و مطبوع می کند تا شما از هوای تازه و تمیز در طول روز بهره ببرید. همه دستگاه های تهویه مطبوع به سرویس دوره ای نیاز دارند تا قادر باشند در طول عمر خود بتوانند به خوبی کار کنند. انجام سرویس دوره ای این اطمینان را به شما خواهد داد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

راهنمای سرویس کولر گازی

طول عمر دستگاه کولر گازی خود را با نگهداری صحیح در مدت زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. کولرهای گازی زمانی عملکرد ایده آلی دارند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه خوب کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه فشار وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عملکرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه بخش ها خواهد بود. دستگاه در طی زمان بیشتر کارکرد بهتری نسبت به دستگاهی که به طور منظم سرویس نمی‌شود خواهد داشت.

همانطور که می دانید بعد از اتمام فصل بهار شما باید اطمینان حاصل کنید که کولرگازی شما به خوبی کار می کند. از طرفی برای بیشتر مردم این کاری نیست که آن ها بتوانند به تنهایی از عهده انجام ان برآیند. پس بهترین کار تماس با سرویس کار کولر گازی می باشد.

جهت سرویس و تعمیر کولرگازی با شرکت ایران اسپلیت تماس بگیرید. پس از تماس شما، سرویس کار ما در اسرع وقت در محل شما حضور میابد شد تا مطمئن شود که کولرگازی شما برای فصل تابستان با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد. با این کار، کولر گازی آماده خواهد بود تا سرمایش منزل یا محل کار شما را به طور کامل فراهم کند.

یادتان باشد که سرویس مرتب کولر گازی علاوه بر افزاش کارکرد و عمر کولر گازی موجب جلوگیری از هزینه های اضافی تعمیر نیز می شود.

ما کار سرویس کولر گازی با برند های مختلف را با گارانتی انجام خواهیم داد. مهم نیست کولر گازی خود را از کجا خریداری کرده اید. برای سرویس کولر گازی همین امروز با ایران اسپلیت تماس بگیرید.

سرویس دوره‌ای با یافتن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌ تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور می باشد. علاوه بر این سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند موجب آسیب دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

 

چطور بهترین سرویس کار کولر گازی را پیدا کنیم؟

کارشناسان پیشنهاد می‌کنند سرویس و تعمیر کولرگازی به توسط یک سرویس کار و تکنسین مجاز انجام شود تا از بروز اشتباهات احتمالی پیشگیری شود؛ عدم توجه به سرویس به موقع کولرگازی و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به دنبال خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیر کولرگازی در زمان مناسب انجام شود، به علت گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را به دنبال خواهد داشت.

 

 اگر در جستجوی راهنمای سرویس کولر گازی و یک تکنسین حرفه ای در زمینه سرویس کولر گازی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما استفاده کنید. کارشناسان ما به دلیل سال‌ها کار با این محصولات و تعمیر انواع کولرگازی، قادر به رفع و بهسازی کلیه اشکالات موجود در این محصولات هستند.

 

برای تعمیر و سرویس کولر گازی فقط و فقط با تعمیرکار مربوطه تماس بگیرید و خود شخصا برای حل آن اقدام نکنید، زیرا احتمال دارد خرابی های بیشتری را دامن بزنید. اگر در دستگاه خود موارد زیر را مشاهده کردید، نگران نباشید ما می توانیم در اسرع وقت به شما کمک کنیم و آسایش را برایتان به ارمغان بیاوریم.

 

چه زمانی کولر گازی شما به سرویس نیاز دارد

در صورتی که به هر دلیل روی صفحه نمایش کولر گازی شما کد خطا نمایش داده شد، ابتدا دستگاه را ریست کنید، اگر برطرف نشد حتماً برای تعمیر کولر گازی خود با مرکز معتبر تماس بگیرید.

شنیدن صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد کولر گازی چه موتورخارجی و چه پنل داخلی آن

با توجه به کارکرد کندانسور (پنل خارجی) و اواپراتور (پنل داخلی) کولر گازی سرما دهی مناسب ندارد، این اختلال به این معناست که شارژ گاز کولر خالی شده است.

نمایش ارور یا کد خطا روی نمایشگر پنل داخلی کولر گاز

منبع: راهنمای کامل سرویس کولر گازی

  • ۹۸/۰۸/۰۲
  • آرش آریایی

سرویس کولر گازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی