پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

نحوه تمیز کردن دیوارها و پانل های چوبی: ممکن است هنگام پوشیدن یک ژاکت سبک ، متوجه آن شده باشید. یا ممکن است شما بر روی آنها چیزی رنگ آمیزی کرده باشید و در رابطه با خشک شدن لکه ها ، چیزی بیش از آنچه پیش بینی کرده اید پیدا کنید. دیوارها و پانل های چوبی هنگام پنهان کردن خاک ، روغن و مانده های دودی می توانند گمراه کننده باشند. اما به نوعی ، هنگامی که متوجه می شوید دیوارها یا پانل های چوبی شما کثیف هستند ، می دانید که یک پروژه تمیز کردن تمام عیار روی دستان خود دارید.

فرمول تمیز کردن اولیه

قبل از اقدام ، به شما کمک خواهد کرد که بدانید با چه نوع چوب کار می کنید - و اساساً ، اگر چوب بسته بندی شده و تمام شده یا بدون پوشش و ناتمام باشد. بنابراین اگر یک دفترچه راهنما و مراقبت دارید ، اکنون زمان زنگ زدگی است ، به خصوص که برخی از تولید کنندگان برای تهیه رطوبت و درخشش چوب را وارد روغن می کنند.

 

با استفاده از پارچه میکرو فیبر یا برس نرم ، گرد و غبارهای سطح و کبوترها را از روی دیوارها یا پانل های چوبی جدا کنید. سپس برای تمیز کردن دیوار نقشه حمله را تعیین کنید ، زیرا با یک مشکل سه بخشی روبرو هستید: تمیز کردن ، آبکشی آن و سپس خشک کردن آن. بنابراین دیوار را به قسمت های کوچک و قابل کنترل که برای شما مناسب است ، بشکنید ، میزان دسترسی بدنی خود را در نظر بگیرید و زمان بالا رفتن و پایین رفتن از نردبان یا راه پله را برای آن اختصاص دهید. برای کاهش خطوط قطره از بالای دیوار به پایین کار کنید.

یک فنجان صابون ملایم را در یک لیتر آب گرم مخلوط کنید. یک سطل دیگر را فقط با آب گرم پر کنید.

یک اسفنج نرم را در محلول صابون فرو کنید ، آن را بچرخانید تا فقط مرطوب شود و بخشی از دیوار را بشویید. اسفنج دوم را درون یک سطل آب فرو کنید ، اسفنج را بچرخانید تا آب آن چکه نشود و بشویید. سپس دیوار را با یک پارچه میکرو فیبر خشک کنید.

افزودنی روغن زینتی

گرد و غبارهای سطح و کبه دستگیره ها را از دیواره های چوبی یا پانل هایی که با یک افزودنی روغن قابل درمان هستند ، جدا کنید. از یک پارچه میکرو فیبر یا برس نرم از خلا استفاده کنید.

یک فنجان آب ، 1/4 فنجان سرکه ، 1/2 فنجان روغن معدنی و حدود 20 قطره روغن لیمو را در یک سطل مخلوط کنید. برای بهترین نتیجه ، از روغن نباتی به عنوان یک جایگزین روغن استفاده نکنید.

یک اسفنج نرم را در محلول فرو کنید و دیوار را بشویید. سپس از یک پارچه میکروفیبر استفاده کرده و دیوار را تا براق کنید.

لمس ناتمام

با چوب ناتمام یا خام مراقبت بیشتری کنید. این رطوبت را به سرعت جذب می کند و می تواند لکه دار شود.

دیوار پارچه ای یا تخته ای را با یک پارچه میکرو فیبر بزنید - ایمن ترین و امن ترین روش برای تمیز کردن چوب ناتمام. اگر سطح صاف است ، سعی کنید آن را به آرامی با یک پارچه کمی مرطوب پاک کنید.

تلاش های خود را برای از بین بردن گرد و غبار با مخلوط کردن یک فنجان سرکه ، 1 لیوان آب و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون در یک بطری اسپری کنید. یک غبار ریز روی دیوار یا پانل ها اسپری کنید و با یک دستمال میکرو فیبر خشک کنید.

مرحله 1

از صابون مخصوصی که برای تمیز کردن چوب ساخته شده است استفاده کنید. صابون روغنی مورفیس بهترین انتخاب برای تمیز کردن تابلوهایی است که 50 سال و بالاتر دارند. بوی عالی می دهد و در واقع چوب را تهدید می کند. از مواد شوینده ، هر نوع مواد شوینده یا هر ماده شوینده دیگری که به طور خاص برای تمیز کردن چوب طراحی نشده است ، استفاده کنید.

مرحله 2

1/4 به 1/2 فنجان صابون روغن مورفی را به یک سطل آب گرم اضافه کنید. با دست خود را دور بزنید تا صابون با آب مخلوط شود. اگر دوست دارید می توانید دستکش بپوشید اما صابون روغن مورفی به پوست شما آسیب نمی رساند.

مرحله 3

با یک پارچه نرم ، مانند یک دستشویی قدیمی ، تمیز کردن یک دیوار را شروع کنید ، با یک حرکت دایره ای را شستشو دهید. یک بخش 3 به 3 پا از دیوار را به طور هم زمان تمیز کنید. فقط روی یک دیوار کار کنید تا اینکه تمام شود ، سپس به دیواره بعدی بروید. حتماً تمام دیوارهای اتاق را انجام دهید زیرا این امر در واقع ظاهر پنل ها را تغییر می دهد.

مرحله 4

بار دوم بشویید تا بهترین نتیجه را از روی تخته های چوبی بدست آورید. شستشوی آن یک بار خوب است اما شستن آن دو بار باعث بی حوصلگی و سالهای باقیمانده ساخته شده می شود. آب تازه بدست آورید و صابون روغن مورفی بیشتری را برای دور دوم اضافه کنید.

مرحله 5

از یک حوله قدیمی برای پاک کردن تمام جریان آب ، قطره ، لکه ها ، لکه ها و رطوبت باقی مانده بر روی دیوارها استفاده کنید.

منبع: Hur man Rengör Träväggar och Paneler – Effektiv Rengöring

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی