پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

کدهای خطای کولر گازی جنرال: اغلب کولر ها به دلیل کارکرد زیاد و داغ شدن برد دستگاه دچار اختلالاتی می شود که منجر به به وجود آمدن ارور و یا کد خطا می شود. بنابراین اولین پیشنهاد ما به شما این است که در اولین گام کولر را به وسیله ریموت کنترل خاموش کنید و سپس از پریز برق بکشید. اکنون برای تخلیه برق داخل مدار در صورتی که کولر گازی شما دکمه دارد چند بار دکمه های آن را بفشارید. سپس اجازه دهید حدود نیم ساعت در همین حالت بماند. این کار کمک می کند تا پردازنده و حافظه به طور کامل تخلیه شود و در اصطلاح ریست شود. حال می توانید کولر را به برق بزنید و ان را روشن کنید.

ارور کولر گازی جنرال

ارور یا کد خطا df یا برفک زدایی نمایش داده می شود : علت آن این است که دستگاه در حالت برفک زدایی قرار دارد.

ارور یا کد خطای تصویر فن موتور نمایش داده نمی شود : این ارور کولر گازی جنرال به معنی این است که هوای اتاق سرد می باشد.

ارور E2/L2 : این خطا مربوط می شود به اشکال در سنسور اتاق است. مقدار مقاوت سنسور اتاق را چک می کند. نشان دهنده خرابی سنسور اتاق است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کنید و با تعمیرگاه معتبر تماس بگیرید.

ارور E3/L1: این خطا به اشکال در سنسور لوله مربوط می شود. مقدار مقاومت سنسور اتاق را چک کنید. تعویض سنسور اتاق  فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه معتبر تماس بگیرید.

ارورE4/L5  : این خطا وضعیت غیر عادی در واحد خارجی را نشان می دهد - فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ارور E5/L6 : این خطا به این معنی است که موتور فن داخلی به برد سیگنال برگشتی ندارد .

ارور E6  : سوختگی شیر برقی را نشان می دهد . مقدار اهم شیر برقی بررسی شود. نشان دهنده خرابی برد الکترونیک نیز می باشد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع نمایید و با تعمیرگاه معتبر تماس بگیرید.

ارور E7  :نشان دهنده خطای سنسور خارجی می باشد. مقدار مقاومت سنسور خارجی بررسی شود. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع نمایید و با تعمیرگاه معتبر تماس بگیرید.

ارور محفظ :E8 گرمای بالا دچار اشکال شده است. خرابی برد الکترونیک ایجاد شده است و یا سوختگی محافظ گرما اتفاق افتاده است . فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع نمایید و با تعمیرگاه تماس بگیرید.

ارور  :E9 خطا در پمپ آب ایجاد شده است. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع نمایید و با تعمیرگاه تماس بگیرید.

ارور های سری F کولر گازی جنرال

ارورF1 : خطا مربوط به محافظ فازها می باشد - سوختگی محافظ – ایراد در برد اصلی - فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع نمایید و با تعمیرگاه معتبر تماس بگیرید.

ارورF2 : این خطا مربوط به محافظ فازها است – سوختگی و خرابی محافظ فازها - ایراد در برد اصلی - فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کنید و با تعمیرگاه تماس بگیرید.

ارورF3 : خطا نشان دهنده مشکل محافظ ولتاژ زیاد می باشد - فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع نمایید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ارورF4 : علت خطا از محافظ ولتاژ کم می باشد - فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

ارورF5 :  علت خطا گرمای زیاد می باشد- نشان دهنده خرابی و ایراد در برد الکترونیک - فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کنید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ارورF6 : این خطا نشان دهنده مشکل و ایراد از اورلد می باشد - سوختگی اورلد – خرابی و ایراد برد اصلی

ارورF7 : خطای سنسور واحد خارجی می باشد - مشکل سنسور یونیت خارجی - مقدار مقاومت سنسور یونیت بررسی شود - فیوز مینیاتور برقکولر گازی را قطع کنید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ارور F8 : نشان دهنده این است که محافظ ضد یخ زدگی دچار مشکل شده است.

ارورF9 : این خطا مربوط به یخ زدگی می باشد.

ارور :F10 خطای مربوط به گرمایش الکترونیکی می باشد.

منبع: خطاها و ارور های کولر گازی جنرال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی