پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب سرویس خواب به شما کمک می کند که بفهمید چه نوع سرویس خواب و تخت خوابی را بهتر است خریداری نمایید. چه نوع تختی برای اتاق و منزل شما مناسب است. آیا تخت بزرگ بخرید و یا کوچک؟ دلیل این که سرویس خواب ها اینقدر ارزان و برخی اینقدر گران هستند چیست؟ در صورتی که قصد خرید سرویس خواب ها را دارید ممکن است برای شما سوالاتی مانند پرسش های بالا مطرح شده باشد.

استفاده از تخت خواب به عنوان انباری در اتاق خواب

اگر خانه ای کوچک دارید پس باید انتخاب های هوشمندانه ای برای مبلمان های تان داشته باشید تا بتوانید با یک تیر دو نشان را بزنید، به طور مثال می توانید تخت خواب هایی را انتخاب کنید که در زیر آن ها کشوهای بزرگی تعبیه شده است که کار طبقه بندی و نظم دهی را در دکوراسیون اتاق خواب برای شما راحت تر می کند. سعی کنید از این تخت ها هم در اتاق کودک و هم در اتاق خواب خودتان بهره بگیرید.

فروشندگان و تولیدکنندگان در انتخاب سرویس خواب توصیه می کنند بزرگترین ابعادی که در فضای اتاق خواب شما جا می گیرد می تواند بهترین گزینه باشد. البته که فضای بیشتر تخت خواب، راحتی بیشتر به همراه خواهد داشت. اما ابتدا اندازه اتاق خواب خود را در نظر بگیرید.

برای قرار دادن یک تخت دو نفره در اتاق خواب بایستی فضای خالی در سه طرف تخت برای عبور وجود داشته باشد. در اصل، تاج تخت به دیوار چسبیده و سه طرف دیگر باید از دیوار دارای فاصله مناسب باشد. با این حساب، ابعاد مناسب برای تخت را می توان مشخص کرد.

 

در صورتی که اتاق کوچک باشد باید بین دو گزینه یعنی دسترسی و عبور راحت و یا فضای خواب بیشتر یکی را انتخاب کنید. اگر راحتی بیشتر به هنگام خواب برای شما دارای اهمیت بیشتری است، ممکن است بتوانید با چسباندن تخت به دیوار، تخت بزرگتری را در اتاق جای دهید. ابعاد استاندارد برای تخت شامل ۹۰×۲۰۰، ۱۲۰×۲۰۰، ۱۴۰×۲۰۰، ۱۶۰×۲۰۰، ۱۸۰×۲۰۰ و ۲۰۰×۲۰۰ سانتی متر می شود.

 

تخت خواب های تاشو در اتاق خواب های کوچک

بهتر است برای فضا های کوچک هم تخت خواب های مناسبی در نظر بگیریم. تخت خواب های تاشو مثل معجزه ای برای دکوراسیون فضا های کوچک می باشند که موجب می شوند فضایی بزرگتر و زیباتر در اختیارتان قرار گیرد. هر زمان که بخواهید آن ها می توانید استفاده کنید و هنگامی که به فضای بزرگ تری نیاز دارید می توانید به سادگی آن را جمع کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی