پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

نیازی نیست همه لباس های خود را به طور همزمان داشته باشید ، بنابراین بسته بندی لباس هایی را که اغلب نمی پوشید ، شروع کنید. اگر زمستان است ، شاید لباس تابستانی خود را باز کنید. فقط بعضی از لباس ها را بگذارید تا به قسمت های متحرک بپوشید - لباس روزمره یا لباس کار. اگر حرکت اسکی در سطح کشور را انجام می دهید ، بسته به چند روزی که برنامه ریزی دارید تا کل حرکت تمام شود ، باید لباس های بیشتری را آماده کنید. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی بسته بندی کمد لباس اتاق خواب آورده شده است.

اگر لباس رسمی زیادی دارید ، مانند لباس و لباس ، بهتر است از کمد کمد استفاده کنید. به این ترتیب لباسهای شما هنگام حمل و نقل چروک خواهد ماند. بهتر است ابتدا لباسهای رسمی خود را قرار دهید.
برای سایر لباس ها از اندازه جعبه های متوسط ​​استفاده کنید. همه لباس های گاه به گاه را به زیبایی جمع کنید تا بتوانید لباس های بیشتری را در یک جعبه قرار دهید ، در نتیجه باعث صرفه جویی در فضای مصرفی می شود. آنها را در کیسه های پلاستیکی قرار داده و کاملاً آب بندی کنید.
تمام جواهرات خود را بسته بندی کنید تا بتوانید آنها را با خود ببرید. اگر تصمیم به جواهرات و کامیون متحرک دارید ، مطمئن شوید که افراد متحرک شما این موضوع را از قبل بدانند. در این حالت باید در نظر بگیرید که کدام گزینه بیمه را انتخاب کنید. سعی کنید وسایل گران قیمت را با مبلمان اتاق خواب بسته نکنید.
تمام دکوراسیون های اتاق خواب کوچک با ارزش دیگر را بسته بندی کنید تا به خوبی تضمین شوند. بهتر است به مهاجران خود توصیه کنید. همه چیز شکننده باید با دقت زیادی بسته بندی شود. سعی کنید مواردی ترتیب دهید تا فضای کمتری به خود اختصاص دهند. شما بهتر است تمام وسایل گران قیمت را با خود حمل کنید.

ه بندی اتاق خواب: بسته بندی اتاق خواب ، فرش و پرده
بسته بندی مبلمان اتاق خواب ، ملافه ، فرش و پرده به نظر چندان مهم نیست ، اما شما باید این کار را از قبل انجام دهید. تمام ملافه ها و پرده ها را در کیسه های پلاستیکی قرار دهید و سپس آنها را درون جعبه ها قرار دهید. این باعث می شود تا شما در برابر خاک محافظت شود.

فرش و تشک نیز باید به خوبی پوشانده شود. ممکن است به راحتی آسیب نبینند ، اما باید هنگام حمل و نقل از خاک محافظت شوند. شما باید از روتختی تشک استفاده کنید. اگر اندازه مورد نیاز خود را پیدا نکردید ، از شرکت در حال حرکت خود برای یافتن راه حلی بخواهید. یک تیم متحرک باتجربه مشکل را در هیچ زمانی حل نمی کند زیرا معمولاً در محل های مخصوص حرکت ، از تشک استفاده می شود و یا از محافظ کوچک برای محافظت از تشک های خود استفاده می کند. همه ما می دانیم که یک تشک راحت چقدر می تواند گران باشد.

منبع: جمع کردن اتاق خواب برای اسباب کشی

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • آرش آریایی

نظرات (۱)

سلام.
ممنون میشم از وبلاگ من دیدن کنید.
http://wisha.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی