پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

آموزش دکور و قرار گیری مبل اتاق نشیمن: در این مقاله نکات مهمی که بایستی در کور و قرارگیری مبلمان رعایت شود را به صورت چکیده شرح داده ایم. این مطلب شما را در عرض چند دقیقه تبدیل به یک طراح داخلی نمی کند اما به نوعی شما را در مسیر درستی قرار می دهد تا با کمترین نگرانی و استرس به نتایج دلخواه و مناسبی دست یابید

قرار گیری و دکور مبل در نشیمن بر حسب راحتی

در هر چیدمانی آسایش و راحتی از الویت های اصلی می باشد. بنابراین علاوه بر انتخاب مبل بر اساس راحتی برای دکوراسیون، توجه داشته باشید که بهترین محل برای چیدمان مبل در خانه نیز باید به گونه ای باشد که به آسایش و آرامش افراد منزل صدمه ای وارد نکند.

چیدمان مبلمان در دکوراسیون براساس گردش

در چیدمان مبل در قسمت غذاخوری خانه باید این نکته را در نظر بگیرید که حداقل 120 سانتی متر فاصله بین لبه میز و نزدیکترین دیوار جهت گردش افراد فاصله باشد. بنابراین در چیدمان مبلمان خود حتما فضایی برای گردش و عبور راحت تر در نظر بگیرید.

کنتراست و تضاد در دکوراسیون منزل

گاهی با استفاده از تضاد و وسایل نا هماهنگ می توان دکوراسیونی زیبا به وجود آورد. از ترکیب خطوط راست و منحنی می توان این تضاد را ایجاد کرد. به عنوان مثال در صورت داشتن مبل خطی و یا ال، می توانید از یک میز گرد و منحنی جهت ایجاد تضاد استفاده کنید. اگر مبل گرد و یا زاویه دار دارید می توانید از یک میز زاوبه دار و مربعی استفاده کنید.

شلوغی و تجمع در چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

سعی کنید مسیرهای ورودی را خیلی شلوغ نکنید. از قرار دادن مبلمان های بزرگ و دست و پاگیر در ورودی هاخودداری کنید.حداقل و حداکثر فاصله از ورودی ها باید حدود ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر باشد.

سعی کنید تجمع وسایل در اطراف اتاق باشد نه وسط آن زیرا تجمع وسایل دروسط اتاق باعث تبدیل آن فضا به دو نشیمن کوچک می شود در حالیکه اگر وسایل را دورتا دور بچینید یک فضای نشیمن بزرگ خواهید داشت.

سهولت استفاده در چیدمان مبلمان

همواره میز جلو مبلی را به گونه ای قرار دهید که از همه ی مبل ها قابل دسترس باشد. در صورت استفاده از چند میز بهتر است در اندازه های یکسانی باشند. در کنار مبلمانی که برای مطالعه در نظر گرفته اید یک چراغ قرار دهید. همچنین بهتر است بین 35 تا 40 سانتی متر بین میز قهوه و مبلمانی که برای ریلکس نشستن و استراحت در نظر گرفته اید فاصله باشد.

منبع: بهترین محل برای چیدمان مبل در خانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی