پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

یک کاناپه یا مبل یک سرمایه گذاری قابل توجه برای مبلمان است که ممکن است برای چندین دهه با آن زندگی کنید، بنابراین قبل از خرید، زمان بیشتری را صرف انجام تکالیف خود کنید. ترجیحات سبک یک موضوع شخصی است، اما هنگام انتخاب یک مبل با کیفیت بالا، معیارهای عینی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه مبل خوبی دارید، استفاده کنید.

نحوه استفاده از آن، فضایی که در آن قرار خواهد گرفت و سبک اتاق را در نظر بگیرید. این راهنمای جامع می تواند به شما کمک کند کیفیت خوب را از ساخت و ساز نامرغوب و همه زنگ ها و سوت هایی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، متمایز کنید.

برای اطلاعات بیشتر به ۶ اشتباه در تغییر مبلمان و دکوراسیون مراجعه کنید.
کاناپه است یا مبل؟

در ایالات متحده، کاناپه و مبل دقیقاً به یک معنا هستند - یک مبلمان بلند و روکش شده برای نشستن. از نظر تاریخی، این دو به طور مشخص متفاوت بودند. "Couch" از واژه فرانسوی "couche" گرفته شده است، به معنای مبلمان بدون تکیه گاه برای نشستن، بسیار شبیه به یک شزلون امروزی. در همین حال، مبل از کلمه عربی «صوفه» به معنای قسمتی از کف است که با فرش‌ها و کوسن‌های غنی پوشیده شده و برای نشستن استفاده می‌شود.
قبل از تعویض کاناپه

در حالی که کاناپه‌ها می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند، اما در طول زمان دچار فرسودگی و پارگی زیادی می‌شوند - به‌ویژه در خانه‌هایی که کودکان یا حیوانات خانگی دارند. خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای احیای یک کاناپه قدیمی انجام دهید. می‌توانید بالشتک‌های کاناپه را مجدداً روی آن قرار دهید تا به آن کمک کنید تا دوباره حالت نرم و راحتی داشته باشد، آن را دوباره روکش کنید تا ظاهری کاملاً جدید به آن ببخشید (و پارچه‌های فرسوده، پاره یا لکه‌دار را جایگزین کنید)، و حتی هرگونه افتادگی را برطرف کنید.

گفته می شود، گاهی اوقات تعویض کاناپه مقرون به صرفه تر است. اگر مبل فعلی شما آسیب دیده است یا غیر قابل تعمیر است، شکل یا نوعی که نیازها یا سبک شما را برآورده نمی کند، یا خیلی کوچک است، باید خرید مبل جدید را شروع کنید. اگر اصلاً مبل ندارید، خرید یک مبل به فضای نشیمن شما یک مکان مرکزی می دهد، بنابراین باید در اسرع وقت جستجو را شروع کنید.
ملاحظات خرید برای یک کاناپه
فضا

اطمینان حاصل کنید که اندازه مبل بر اتاق غلبه نمی کند یا مانع از جریان ترافیک نمی شود. قبل از خرید، کل فضا را اندازه گیری کنید، به خصوص دیواری که آن را در مقابل آن قرار می دهید. ارتفاع، عرض و دهانه مورب تمام درهای خانه خود را نیز اندازه بگیرید و هنگام خرید مبل خود این اعداد را در دسترس داشته باشید.

بیش از یک مبل به فروشگاه بازگردانده شده است زیرا سرویس تحویل نمی تواند آن را از درگاه عبور دهد. بسیاری از کاناپه‌ها دارای پایه‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را باز کرد و برداشت تا تحویل راحت‌تر انجام شود، و در برخی موارد، می‌توانید یک در را از لولاهای آن جدا کنید تا دهانه آن به اندازه‌ای بزرگ شود که در یک کاناپه بزرگ فشرده شود.

همچنین سبک فضای خود را نیز در نظر بگیرید. کاناپه‌ها در سبک‌های مختلفی مانند معاصر، مدرن اواسط قرن، اسکاندیناوی، ویکتوریایی و غیره وجود دارند. زمان اضافی را صرف محدود کردن گزینه های مبل خود کنید تا با استایل شما مطابقت داشته باشد.

  • ۰۱/۰۹/۰۷
  • آرش آریایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی