پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

چرا باد کولر گازی به اندازه کافی خنک نیست ؟ این مشکلی است که ممکن است برای خیلی ها ایجاد شود. به طور کلی کولر گازی  دستگاهی است که قادر است هوای خنک ایجاد کند. ممکن است علت های بسیاری در خصوص عدم خنک سازی کولرگازی وجود داشته باشد که در این مطلب به اصلی ترین دلایل آن می پردازیم.

 

تمام شدن گاز کولر گازی

از دیگر دلایل اصلی عدم خنک کنندگی کولر گازی تمام شدن گاز آن می باشد. گاز کولر گازی یکی از مهم ترین علت ها برای ایجاد سرما در محیط می‌باشد که در صورت تمام شدن موجب به وجود آمدن پدیده گرما در کولر گازی می‌شود.

شارژ کردن کولر گازی یکی از کارهایی است که هر کسی قادر به انجام آن نیست و بایستی با کمک تکنسین و سرویسکاران کولر گازی انجام شود. به صورتی که  در بیشتر مواقع با اینکه کولر گازی تازه شارز شده است ولی باز هم باد گرم می وزد. در چنین مواقعی دلیل اصلی خنک نکردن کولر گازی شارز غیر استاندارد آن می باشد. ایران اسپلیت با به کار گیری افراد حرفه ای و مجرب به کمک شما آمده و شارژ کولر گازی را به صورت مناسب و استاندارد انجام می دهد.

ظرفیت کولر گازی نسبت به محیط کم است

گاهی به دلیل کم بودن و یا مناسب نبودن ظرفیت کولر گازی متناسب با محیط مورد نظر، خنک دهی مورد انتظار اتفاق نمی افتد. باید پیش از خریداری کولر گازی به متراژ محیط توجه کنید و بدانید که چه کولری با چه ظرفیتی برای محیط شما مناسب می‌باشد.

از مجموع مواردی که اگر به آن توجه شود دیگر نیاز به پیدا کردن علت خنک نکردن کولر گازی نیست این است که کولر گازی را متناسب با محیط مورد نظر انتخاب نمایید، میزان دمای محیط، تعداد نفرات که در آن محل رفته آمد می‌کنند و … 

عدم وجود جریان هوا در محیط

یکی دیگر از دلایل اصلی عدم خنک کنندگی کولر گازی این است که هیچ روزنه ای جهت خارج شدن هوا در اتاق وجود ندارد و عملکرد آن به این صورت است که کولر به طور مداوم کر می کند و محیط دم می کند و همین مسئله سبب می شود که این سوال ایجاد شود که چرا کولر گازی باد گرم می دهد.

برای رفع این دلیل خنک نکردن کولر گازی فقط کافی است که یک پنجره برای هوا کشی باز بگزارید تا مشکل تان حل شود در صورتی که مشکل کولرتان این گونه حل نشد از ایران اسپلیت کمک بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی