پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

دیوارچینی

در این مقاله با دیوارچینی، انواع آن و ویژگی های آنها و قیمت های آنها آشنا می شوید.

هزینه دیوار چینی با بلوک سیمانی در تهران

هزینه دیوار چینی با بلوک سیمانی در تهران:  دیوار در واقع یک ساختار استوار و یکپارچه و ممتد میباشد که از جنس آجر، سنگ، بلوک بتنی ، چوب یا فلز ساخته میشود، که ضخامت آن با توجه به  طول و ارتفاع، نازک می باشد. دیوار ساختمان ها یا محوطه را محصور و محافظت می نماید یا به عنوان جدا کننده فضاها از یکدیگر به صورت اجزاء یا اتاقها عمل می کند. دیوارچینی باید کاملا قائم و شاقولی بوده ، و امتداد رج ها کاملا افقی باشد. و بند های قائم یک رج در میان دقیقا در مقابل هم قرار گرفته و شاقولی باشند و ضخامت بند آجرها باید طبق نقشه های اجرایی باشد.

دیوارها به اشکال مختلف و از مواد مختلف ساخته شده اند تا چندین کارکرد را ارائه دهند. دیوارهای خارجی از فضای داخلی ساختمان در برابر اثرات محیطی خارجی مانند گرما و سرما، نور خورشید، اشعه ماوراء بنفش، باران و برف و صدا محافظت می کند در حالی که حاوی شرایط محیطی مطلوب داخلی است. دیوارها اغلب حاوی درها و پنجره ها هستند که عبور و مرور کنترل شده عوامل محیطی و افراد از طریق دیوار را فراهم می کند.

انواع و قیمت متدهای ساخت دیوار و دیوارچینی برای ساختمان

انواع بلوک های بتنی

  • بلوک متراکم

  • بلوک متراکم سبک

  • بلوک اسفنجی

برای آشنایی بیشتر با بلوک سبک می توانید به این مقاله مراجعه کنید. هر آنچه راجع به بلوک سبک باید بدانید

  • ۹۸/۰۶/۰۶
  • آرش آریایی

دیوار

دیوارچینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی