پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

پکیج دیواری، آب گرم مورد نیاز خانواده برای حمام و شستشو و همچنین آبگرم موردنیاز برای رادیاتور شوفاژ را تأمین می‌کند و با استفاده از آندیگر از شر مزاحمت و سر و صدای موتورخانه و همچنین اشغال فضای اضافی توسط موتورخانه خلاص میشوید. پکیج در واقع موتورخانه کوچکی است که برای هر واحد مسکونی به‌طور جداگانه کار گذاشته می‌شود و به دلیل راندمان بالا و جای کمتری که اشغال می‌کند، محبوبیت بسیاری پیداکرده است.

پکیج‌ها هم مانند آبگرمکن و موتورخانه گاهی دچار مشکل میشوند و نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می‌کنند. اما وقتی پکیج نیاز به تعمیر داشت به کجا مراجعه کنیم؟ نمایندگی تعمیر پکیج در تهران کجاست؟ چه کسی تجربه کافی در تعمیر پکیج را دارد؟ برای تعمیر خرابی پکیج باید آن را به مرکز تعمیرات پکیج منتقل کرد یا تعمیر پکیج در محل امکان‌پذیر است؟ این موارد سوال‌هایی است که ممکن است در زمان خراب شدن پکیج به ذهن شما خطور کند. اگر شما نیز برای تعمیر پکیج در غرب و شرق تهران و یا سرویس پکیج  بوتان در شمال و جنوب تهران به کمک نیاز داشتید، ما درسرویس کاران  به شما کمک می‌کنیم.

اگر پکیج دیواری منزل شما با مشکل مواجه شده است به نکات زیر دقت کنید چون ممکن است مشکل جزئی بوده و خودتان توانایی رفع آن را داشته باشید :

ابتدا فشار بار پکیج را چک کنید و اگر مشاهده کردید عقربه بار پکیج کمتر از یک می‌باشد بوسیله شیر پرکن که در همه پکیج ها در قسمت زیرین دستگاه نصب شده است (برای مشاهده شیر پرکن باید خم شوید و زیر پکیج را ببینید) این شیر به صورت گِرد و به رنگ مشکی یا آبی میباشد. آن را باز کنید تا عقربه بار روی ۱/۵ بیاد و سپس ببندید.

اطمینان حاصل کنید شیر  گاز و تمام شیر های ورودی پکیج در حالت باز قرار گیرند.

برق ورودی را با فازمتر از طریق پریز چک کنید

در زمستان از باز بودن شیرهای بالا و پایین رادیاتور ها اطمینان حاصل کنید

اگر پکیج در بالکن قرار دارد یک بار دودکش را از روی پکیج بردارید و ریست کنید

دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید

اگر با باز کردن شیر پرکن عقربه فشار بار هیچ تغییری نکرد به طور قطع نافی پرکن رسوب گرفته که به این شکل میتونید مشکل را برطرف کنید : ابتدا شیر ورودی آب سرد را ببندید سپس با استفاده از یک آچار تخت شماره ۱۳ یا ۱۴ اقدام به باز کردن شیر پرکن نمایید و با یک سیم مفتول سوراخ نافی شیر پرکن را خالی از رسوب کنید و پرکن را ببندید

در صورتی که پکیج دیواری بوتان  نشتی زیاد داشت کلیه شیرهای زیر پکیج را ببندید و پکیج را از برق بکشید و با یک تعمیرکار سرویس کاران تماس بگیرید.

منبع: رفع عیب و تعمیر پکیج دیواری بوتان

  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • آرش آریایی

تعمیر پکیج

سرویس پکیج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی