پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

در سال های نه چندان دور از موتورخانه ها برای تولید گرمای آپارتمان‌ها استفاده می‌شد و به دلیل مشترک بودن موتورخانه برای تمام واحدها، ممکن بود اختلاف بین اعضای ساختمان به وجود بیاید. هرچند هنوز هم از موتورخانه استفاده می‌شود اما در سال‌های اخیر استفاده از پکیج برای ساختمان‌ها رونق بیشتری گرفته و باعث آسودگی بیشتر برای اعضای ساختمان شده است.

چه زمانی پکیج به تعمیر نیاز دارد

یکی از نیاز های اصلی ساختمان تامین آب گرم برای مصارف بهداشتی و شستشو سیستم گرمایش محل سکونت میباشد.

امروزه پکیج‌های مختلف با نوع سوخت متفاوت تولید و به بازار ارائه میشود که هرکدام به سرویس و نگهداری مخصوص به خود نیاز دارند؛ اما به دلیل قیمت مناسب سوخت در کشور ما، پکیج گازی و پکیج گازوئیلی از محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج برقی برخوردار هستند. بیشترین درخواست برای تعمیرات پکیج نیز مربوط به پکیج دیواری گازی و پکیج زمینی است؛ اما به‌طورکلی در مواقع زیر به سرویس و تعمیر پکیج دیواری و زمینی نیاز داریم:

پکیج روشن نشود و ازکارافتاده باشد.

پکیج روشن شود ولی آب را گرم نکند.

فشار آب خروجی از پکیج کم باشد.

از پکیج آب چکه کند.

درجه حرارت پکیج مدام کم و زیاد شود و نوسان داشته باشد

پکیج با خطا و ارورهای مختلف مواجه شود

سروصدای پکیج بیش‌ازحد باشد.

رادیاتور پکیج نیاز به سرویس داشته باشد.

پکیج های دیواری معمولا در صورت مشکل ارور هایی میدهند که به واسطه‌ی عوامل متفاوتی به وجود می‌آیند؛ اما یکی از ویژگی‌های استفاده از پکیج این است که در بسیاری از موارد با نشان دادن عیب‌های خود به ما کمک می‌کند تا سریع‌تر به مشکل پی ببریم و آن را تعمیر و سرویس کنیم. عیب‌یابی پکیج و رفع مشکل آن کاری است که باید با نگاه فنی یک تعمیرکار و آشنایی کامل با خطاها و ارورهای پکیج انجام شود؛ بنابراین با مشاهده نقص فنی در پکیج، بهتر است خیلی سریع با یک تعمیرکار تماس بگیرید و مشکل را به‌صورت اصولی حل کنید.

البته گاهی خطاهای برندهای مختلف پکیج با هم متفاوت هستند و برای تعمیر هرکدام باید متخصص همان دستگاه به شما کمک کند. از تعمیر پکیج بوتان و رادیاتور گرفته تا تعمیرات پکیج خارجی را می‌توانید به سرویس کاران بسپارید. سرویس کاران برای تعمیر پکیج‌های ایران رادیاتور موجود در بازار به شما کمک خواهد کرد.

سرویس کاران چه خدماتی را برای تعمیرات پکیج دیواری در محل ارائه می‌کند؟

زندگی بدون آب گرم مخصوصا در فصول سرد سال سخت و دشوار به نظر می‌رسد؛ به همین دلیل خدمات تعمیر پکیج باید با سرعت و دقت بالا انجام شود. چنانچه در هر زمان و مکان، هر مشکلی برای پکیج به وجود بیاید، شما می‌توانید با کمک تعمیرکارهای سرویس کاران آن را حل کنید.

تیم سرویس کاران برای تعمیر تمام برندهای پکیج ایرانی و خارجی به شما متخصص‌ خوش‌نام و حرفه‌ای معرفی می‌کند. از تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور گرفته تا سرویس تمامی برندهای خارجی را می‌توانید از تیم سرویس کاران درخواست کنید تا خدمات موردنظرتان باکیفیت خوب و دقت بالا انجام شود.

منبع: تعمیر پکیج ایران رادیاتور سرویس پکیج ایران رادیاتور

  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • آرش آریایی

تعمیر پکیج

سرویس پکیج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی