پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

همان طور که میدانید پکیج دیواری بوتان سال هاست که در میان مردم به عنوان یک برند معروف و معتبر شناخته شده است  و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که  هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج دیواری بوتان را جز یکی اولویت های انتخاب‌ خود قرار دهند.

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود.

هنگام نیاز شما به تعمیرات پکیج دیواری بوتان انتخاب یک تعمیرکار پکیج بوتان مجرب و حرفه ای اصلی ترین بخش از یک کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.

تعمیر پکیج بوتان یکی از انواع خدماتی است که حول دستگاه پکیج ارائه می‌شود. متناسب با مدل پکیج شما, حدود ۲۰ تا ۲۵ قطعه در پکیج به کار برده شده است که درتعمیر پکیج, باید این قطعات بررسی شوند.

البته متناسب با تبحر تعمیرکار پکیج بوتان , خرابی پکیج شما ممکن است به راحتی توسط او تشخیص داده شود و به تبع فرایند کوتاه‌تری برای تعمیر پکیج خود طی کنید.

تعمیر پکیج بوتان برای انواع برندهای پکیج, به شکلی متفاوت روی می‌دهد. به عنوان مثال سرویس پکیج بوتان متفاوت از تعمیر پکیج دیواری بوش است؛ اما یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای, بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.

چرا در پکیج دیواری بوتان آب مصرفی داغ می شود ولی شوفاژ سرد است؟

این مشکل ممکن است  ناشی از خرابی در پتانسیومتر تنظیم دمای گرمایش   و یا عدم اتصال ترموستات اتاقی روی برد باشد  در کل عواملی که می توانند باعث سرد بودن مدار گرمایش شوند

  خرابی پمپ ، خرابی برد دستگاه ، خرابی فلو سوئیچ ، خرابی شیر سه راهه یا محرک هیدرولیکی ،  وجود نشتی در سیستم گرمایش ، هوا داشتن در مدار گرفتن صافی زیر پمپ ، خرابی دودکش ، کم بودن فشار آب مدار گرمایش ،   و … باشد.

تعمیر پکیج بوتان تهران

سیستم پکیج دیواری بوتان دائما در حال کار کردن است ولی رادیاتورهای گرمای کافی ندارد این مشکلی ناشی از  کوتاه بودن شعله مشعل پکیج, کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه, وجود هوا در گاز ورودی به دستگاه که این ایراد با هواگیری شوفاژ برطرف کرد. بسته بودن یا نیمه‌ باز بودن شیرهای خروجی دستگاه به سمت رادیاتورهای پکیج رسوب گرفتن مبدل حرارتی یا رسوب گرفتن رادیاتورها اختلال در پمپ سیرکوله پکیج دیواری پکیج دیواری بوتان دچار نشتی آب شده است  !

پکیج دیواری بوتان دچار نشتی آب شده است

در صورتی که متوجه نشتی از داخل پکیج دیواری بوتان  شدید ابتدا با مشاهده فشار بار دستگاه دقت کنید درجه از عدد ۲ نگذشته باشد یکی از دلایل نشتی آب ، سوراخ شدن جدار داخلی مبدل حرارتی  ،  شل بودن اتصال  افزایش فشار بار پکیج به خاطر خراب بودن منبع انبساط ، است. لذا در اولین مراجعه از محکم بودن اتصالات و اینکه در جایی حفره ای وجود نداشته باشد که باعث چکه کردن شود مطمعن شوید.

منبع: تعمیر پکیج بوتان در تهران

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • آرش آریایی

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج بوتان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی