پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

لیست قیمت مصالح ساختمانی در ساخت و ساز: انواع مختلفی از مواد مورد استفاده در ساخت و ساز ساختمان ها وجود دارد. رایج ترین انواع موادی که بطور مرتب با آنها کار می کنیم بتن مسلح ، فولاد ، چوب و سنگ تراشی است. هر ماده دارای خواص مختلفی از جمله چگالی ، استحکام ، عمر محصول و قیمت است که بسته به نوع کاربرد ، بعضی از آنها نسبت به سایرین مناسب تر است.

لیست مصالح ساختمانی

بتن: بتن ماده کامپوزیتی است که از مخلوط کردن سیمان ، سنگدانه هایی مانند ماسه و سنگ خرد شده و آب ساخته شده است.

فولاد: فولاد یکی از قوی ترین مصالح ساختمانی است که مقاومت بسیار خوبی در برابر تنش و فشرده سازی  دارد.

چوب: بسته به نوع مورد نظر در ساخت و ساز ، به ترتیب از چوب های نرم یا چوب های چوب سخت از قبیل کاج یا افرا قطع شده است.

آجر: آجر به طورسنتی از خشت یا گل ساخته شده است ، به مدت قرن ها در بلوک ها و آتش گرفته شده است. در سالهای اخیر ، آجرهای بتونی نقش مهمی در ساخت و سازها ایفا کرده اند.

روش های ساخت بتن

بتن را می توان در سایت مخلوط کرد یا در یک کامیون مخلوط بتنی تحویل داد. این روش تولید بتن رایج ترین نوع تولید بتن می باشد که به آن بتن ریخته گری گفته می شود.

خواص عمومی مصالح ساختمانی:

به طور عمومی مواد و مصالح ساختمانی دارای خواص فیزیکی از قبیل مقاومت و در مقابل نیروهای فشاری ، کششی ، برشی و سایشی هستند علاوه بر این ها می توانیم به هر شکل و اندازه ای که مورد نیاز ما باشد از مواد و مصالح ساختمانی استفاده نماییم.

خواص فیزیکی مصالح :

خواص فیزیکی مصالح عبارتنداز : الف : وضع ظاهری مصالح ساختمانی مانند رنگ ، بو ، شکل ظاهری ، وزن ، جرم ، وزن مخصوص،تخلخل،پوکی و...

قیمت روز مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی هرچیزی که برای ساخت و ساز ساختمان می توان از ان استفاده کرد  که شامل چوب، سیمان، سنگ آهک، فلزات، آجر، بتن و رس می شود که جز پر استفاده ترین ها می باشند. انتخاب انواع این مصالح ساختمانی بستگی به قیمت روز مصالح ساختمانی و هزینه ای که برای پروژه های ساختمانی تخمین زده می شود دارد.

فروش مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی سنگدانه ایرانیان با بهره گیری و از اکیپ متخصص و با تجربه در زمینه برندینگ، بازاریابی، حمل و نقل و فروش مصالح ساختمانی تمرکز خود را بر فروش و تامین انواع سیمان سیاه، سیمان سفید، گچ، تیغه سفال، آجر، موزاییک، فولاد، آهک بسته ای، انواع بلوک، پودر سنگ، خاک و دیوار گچی معطوف کرده است.

مرکز فروش مصالح ساختمانی در تهران

شرکت سنگدانه ایرانیان از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز فروش مصالح ساختمانی در تهران از جمله سیمان, آهک, انواع بلوک های سیمانی و آجری و... می باشد. این مجموعه انواع مصالح ساختمانی را با کیفیت و مرغوبیت مناسب در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران و انبوه سازان با قیمت مناسب قرار می دهد.

منبع: لیست قیمت مصالح ساختمانی در ساخت و ساز

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • آرش آریایی

مصالح ساختمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی