پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

قیمت انواع شن و ماسه در تهران: شن و ماسه به دلیل کاربردهای فراوان آن ، تبدیل به کالایی بسیار با اهمیت در جهان شده است. این ماده می تواند برای انواع مختلفی از اهداف ساده مثل به عنوان پرکننده گلدان گل ، لایه های روی باغ شما ، ماده ای برای کارهای هنری و پروژه ها ، تا برخی از پیچیده ترین کاربردها مانند ساخت شیشه و ماسه بندیمورد استفاده قرار گیرد. اما بیشترین استفاده از شنه و ماسه در صنعت ساختمان سازی می باشد. ماسه ها در ساخت خانه های مسکونی ، ساختمان ها ، پل ها ، سدها و تقریباً در مورد هر چیزی که شامل ساختار بتنی باشد استفاده می شود.
لیست قیمت شن و ماسه
یکی از جداسازی های ماسه طبیعی براساس اندازه ماسه است .اندازه دانه های ماسه با توجه به خروجی از الک ها(سرندها) تشخیص داده می شود. ماسه طبیعی معمولا درسایزهای 0-6 میلی متر ( طبیعی 06) و 0-8 میلی متر ( ماسه طبیعی 08) تولید می شود .هر کدام از سایزهای ماسه طبیعی کاربرد مخصوص به خود را دارد .
ماسه 06 چیست
ماسه ‌ها و شن ها از تجزیه کانی های مقاوم نظیر کوارتزتشکیل می شوند. ماسه برای تهیه انواع ملات‌ سیمان، بتن، انواع آجر ماسه آهکی و…. به کار می رود. در صنعت ساخت و سازبه دانه های از قطر ۲ تا ۰.۰۶ میلی‌متر ماسه گفته می‌شوند. منظور از ماسه 06 این است که بزرگترین قطر سنگدانه آن از 6 میلی متر بیشتر نباشد.
ماسه 03 چیست
ماسه 03 مانند ماسه دوبار شور 06 از شن و ماسه های موجود در طبیعت بعد از شستشو و فرآیندهای خاص به دست می آید. در این نوع ماسه در زمان سرند کردن با الک 03 درشت ترین دانه آن ها نباید بزرگتر از 3 میلی متر باشد. در واقع ماسه 03 ریز دانه تر از ماسه 06 می باشد.

قیمت انواع شن و ماسه
آنچه در قیمت های انواع شن و ماسه گنجانده شده است بستگی به مقدار مورد نظر شما برای خرید دارد. در مقادیر زیاد ، به طور معمول هزینه مواد ماسه ای و همچنین بارگیری آن در کامیون شما را شامل می شود. این در صورتی است که فکر می کنید برداشت ماسه ارزان تر از تحویل آن به سایت پروژه شما است.
بسته به نحوه فروش فروشنده آنها و تحویل به مقصد مورد نظر ، خرید ازانواع حجم معمولاً شامل هزینه شن در هر تن مکعب است.
قیمت شن
عوامل زیادی می توانند در قیمت گذاری ماسه تأثیر بگذارند. مواردی همچون نوع شن و ماسه, کمیت, موقعیت مکانی, تأمین کننده در قیمت شن تاثیر گذار است.
قیمت ماسه
همانند شن, فاکتورهای مختلفی بر قیمت ماسه تاثیر گذار می باشد. از جمله نوع ماسه درخواستی( ماسه طبیعی یا صنعتی), مقدار حجم ماسه مورد سفارش شما, محل پروزه و هزینه های حمل و...
کارفرمایان و پیمانکاران برای اطلاع از قیمت و تهیه قیمت ماسه با کارشناسان شرکت سنگدانه ایرانیان تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما بتوانند بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه کنند.

منبع: قیمت انواع شن و ماسه در تهران

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • آرش آریایی

خرید شن و ماسه

قیمت شن و ماسه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی