پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

سازنده انواع بلوک سبک سیمانی: مهندسان ساختمان معمولا تمام تلاش خود را میکنند تا از مصالحی استفاده کنند که وزن ساختمان را کم کند. با توجه به نیاز گسترده و روز افزون جامعه به مسکن به برای بالا رفتن سرعت ساخت، سبک سازی و بالا بردن مقاومت ساختمان در برابر بارهای جانبی بلوک سبک سیمانی استفاده می شود.

سازنده بلوک سبک

کارخانه سازنده بلوک سبک سیمانی یک مجموعه بسیار وسیع می باشد که در آنجا بلوک های سبک سیمانی در انواع مختلف تولید می شوند و پس از آن به بازار فروش عرضه می شوند.

بلوک سبک سیمانی همان بلوک هبلکس می باشد که با نام سبک معرفی می شود. اما این بلوک ها نام های دیگری نیز دارند که سازندگان بر روی آن ها گذاشته اند اما علت سبک گفتن به این بلوک ها وزن مخصوص و بسیار پایین این بلوک ها می باشد به حدی بلوک ها سبک بوده که وقتی داخل آب قرار می گیرند در آب فرو نمی روند این وزن بسیار پایین نیز برای سازه های ما بسیار مفید می باشد زیرا هرچه میزان فشار به سازه کم تر باشد مقاومت سازه بیشتر شده و در مقابل فشار های وارده بیشتر دوام می آورد. البته که این بلوک ها مزایای دیگری نیز دارند که در ادامه کمی توضیح خواهیم داد.

انواع بلوک سبک سیمانی

این بلوک ها مقاومت فشاری زیادی دارند و دربرابر بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله مقاومت می کنند و درصد خرابی ها را کاهش می دهند. موضوع دیگر ابعاد بزرگ این بلوک ها می باشد که سرعت اجرا را افزایش می دهند و هزینه های نیرو انسانی برای اجرا کاهش پیدا می کند .

انواع بلوک ساختمانی

در یک تقسیم بندی کلی بلوک های ساختمانی به بلوک های سقفی و دیواری تقسیم بندی می شوند. در این مقاله بلوک های دیوار را معرفی می کنیم.

بلوک سیمانی معمولی

این نوع بلوک سیمانی برای دیوار های باربر استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده این بلوک از شن و ماسه است. وزن این بلوک کمی بیشتر است.

بلوک سیمانی سبک

بلوک سبک سیمانی که در استاندارد ملی ایران  شماره ۷۷۸۲ به بلوک هایی گفته می شود که وزن مخصوص آن ها حداکثر ۱۷۰۰ کیلوگرم برمتر مکعب باشد. و اگر چگالی آن ها بین ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب باشد بلوک نیمه سبک نامیده می شوند.

بلوک سبک پوکه معدنی

این نوع بلوک ها همان طور که از نامش پیداست حاصل پوکه های استخراج شده از معدن می باشد. و همان خاکستر مواد آتشفشانی است. پوکه معدنی در نیمه شمالی کشور به فراوانی یافت می شود.

بلوک سبک پوکه صنعتی

این نوع بلوک ها از پوکه های صنعتی تولید می شوند. پوکه صنعتی به روش صنعتی تولید می شود. ماده اصلی آن خاک رس است. که در کارخانه ها و در کوره های بسیار بزرگ و در دمای بسیار بالا در طی فرآیندی تولید می شوند.

که یکی از این کارخانه های تولید پوکه صنعتی کارخانه لیکا است. بلوک لیکا قیمت بالاتری نسبت به سایر بلوک های سیمانی دارد.

بلوک لیکا

بلوک سبک لیکا نیز یکی از بلوک های مورد استفاده در دیوار چینی ساختمان است. بلوک ها سیمانی سبک از اختلاط سیمان ، آب ،سنگدانه های سبک پس از لرزاندن و متراکم نمودن در دستگاه های مخصوص ساخت بلوک تولید می شوند.

قیمت بلوک سبک

باید توجه داشته باشید که شرکت سنگ دانه ایرانیان بلوک های سیمانی ارسالی خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تضمین می کند. با توجه با وابستگی قیمت بلوک سیمانی سبک به عواملی همچون قیمت سیمان و قیمت پوکه معدنی و یا پوکه صنعتی لیکا و وابستگی قیمت بلوک بتنی سنگین به قیمت سیمان و قیمت سنگدانه های طبیعی و همچنین متغیر بودن هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی طبیعی محصولات بلوک سیمانی دارای نوسانات قیمت می باشد. جهت اطلاع از قیمت  بلوک سبک  با ما تماس بگیرید.

منبع: سازنده انواع بلوک سبک سیمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی