پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

تعمیر فن پکیج بوتان یکی از دغدغه ها و مشکلات بساری از مردم می باشد. وظیفه تخلیه محصولات احتراق و تامین هوای مورد نیاز برای احتراق را در پکیج فن به عهده دارد. برای عملکرد درست فن و قدرت آن به آیتم های متفاوتی بستگی دارد که در انتخاب آن باید دقت شود. اولین و اصلی ترین آن میزان منواکسید کربن تولید شده در شعله حداکثر و با گازهایی که موجب احتراق ناقص می شوند مانند پروپان G21 می باشد که باید این میزان کمتر از ۱۰۰۰ppm باشد. حال با افزایش قدرت فن میتوان این عدد را کاهش داد.

تعمیر فن پکیج بوتان 

برای تعمیر فن پکیج بوتان ابتدا باید با وظیفه فن و نوع کار آن آشنا شوید. ضعیف بودن مبدل اصلی پکیج مشکلی است که طراح غالبا با آن مواجه می شود و مجبور به بیشتر کردن تعداد صفحات برنر و قطر سوراخ نازل ها می شود و به دنبال آن مجبور به افزایش قدرت فن می شود پکیج می باشد.

البته این مشکل اصلی بود و کنار آن فاصله برنر تا مبدل و همچنین نحوه هدایت هوا از بالای پکیج به زیر برنر نیز در قدرت فن موثر می باشد.

وقتی طراح قدرت فن را افزایش می دهد به دلیل نداشتن علم کافی ناچارا صورت مسئله را پاک می کند و با در دسترس ترین مورد که همان فن می باشد مشکل را حل می نماید که در اینجا حق مصرف کننده می شود و پکیج در قدرت مشابه گاز بیشتریرا استفاده می کند.

پس اطمینان داشته باشید هر پکیجی با تعداد برنر کمتر و فن ضعیف تر، توان مشابهی را با پکیج مشابه خود با تعداد برند بیشتر داشته باشد پکیجی کاملا مهندسی شده و با پشتوانه محاسبات و تکنولوژی ساخت می باشد. بنابراین هرگز نباید بگوییم که در قدرت مشابه پکیجی که برنر زیادی دارد قوی تر است.

مشکلات فن:

چه موقع فن پکیج بوتان دچار کمبود هوای ورودی می شود؟

اگر فن در در نزدیکی سقف اتاقک نصب شده باشد به دلیل این که هوای گرم دارای دانسیته پایینی است حجم کمی از هوا وارد فن می شود و باعث می شود فن دچار لرزش و صدا شود.

چنانچه فن دستگاه در مقابل تابش خورشید قرار گرفته باشد و اطراف آن گرم شود، گرما باعث کم شدن دانسیته هوا می شود و به همین دلیل وزن مخصوص هوا کاهش می یابد. این مسئله باعث می شود سر و صدا ایجاد کند و همچنین لرزش لوله تست محصولات احتراق شود.

در صورتی که در امر تعمیر فن پکیج تخصص ندارید و خودتان نمی توانید اقدام به تعمیر و تعویض فن دستگاه کنید، شما می توانید به صورت مستقیم با مرکز خدمات سرویس کاران تماس بگیرید و مشکل پکیج خود را به ما بسپارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی