پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

راهنمای تعمیر پکیج ایران رادیاتور: امروزه پکیج دیواری ایران رادیاتور پیشتاز در این عرصه ظاهر شده است. و تقریبا بیشترین فروش را در ایران در بخش پکیج شوفاژ دیواری به خود اختصاص داده اند در تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور شما قطعات آن به راحتی می توانید در بازار پیدا کنید زیرا نمایندگی های مختلفی در سطح تمام شهر های ایران دارد. 

راهنمای تعمیر پکیج ایران رادیاتور

راهنمای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در این مطلب می تواند به شما کمک کند تا ایرادات پکیج خود را خودتان در خانه بررسی کنید. پکیج های ایران رادیاتور شامل دوسری نوع M و نوع L هستند، پکیج های سری L  نوع جدید و سری M از نوع قدیمی محسوب می شوند. تفاوت این دو مدل در مشخصات فنی، ظاهر و اندازه و نیز قیمت می باشد. همچنین پکیج های ایران رادیاتور به صورت فن دار یا بدون فن، هیدرولیکی یا موتورایز در بازار موجود می باشند.

برای راحتی شما کاربران گرامی نکات تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور را در موارد زیر تک تک مورد بررسی قرار می دهیم.

1-چراغ سبز بر روی صفحه کنترل دستگاه نمایشگر، به معنی روشن بودن پکیج دیواری ایران رادیاتور می باشد، در صورت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور ابتدا باید علت آن را بیابید ، این مورد می تواند ناشی از مشکلات اتصال برق و گاز، وجود هوا در لوله گاز (احتیاج به هواگیری دارد) و یا ناشی ازتنظیم نبودن ترموستات باشد.

2 -اگر چراغ قرمز بر روی پکیج ایران رادیاتور روشن باشد، علامت وجود ایراداتی در دستگاه شما می باشد، درصورت روشن شدن این چراغ کلید راه اندازی مجدد را فشار دهید درصورت قرمز ماندن چراغ برای عیب یابی می توانید از تعمیرکاران پکیج ایران رادیاتور در سرویس کاران  کمک بگیرید تا شما را در تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور یاری نماید.

3 -قبل از تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور به دفترچه راهنمای پکیج دیواری ایران رادیاتورمراجع کنید و از مشخصات فنی و نیز جدول عیب یابی دستگاه مطلع شوید، آگاهی از اطلاعات مخصوص به هر پکیج به تعمیرات پکیج دیواری کمک قابل توجهی خواهد کرد

4 -درصورت قطع شدن مرتب دستگاه دودکش و مسیر آن را مورد بررسی قرار دهید، مسیر آن را باز کرده و اگر دودکش نیاز به تعویض دارد حتما از دودکش مناسب با پکیج دیواری ایران رادیاتور و اصلی استفاده کنید.

5 -در پایان از انجام کار صحیح پکیج دیواری اطمینان حاصل کنید و با رعایت نکات ایمنی آن را روشن کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی