پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان: سرویسکاران با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و پکیج بوتان در تهران و کرج فعالیت داشته و کلیه خدمات با اعطای ضمانت نامه تعمیرات و سرویس به مشتریان گرمی انجام می شود. سرویسکاران در هر زمانی که مشتریان نیاز داشته باشند آمادگی ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر تهران را دارد.

 

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان

نماینگی تعمیرات پکیج بوتان یکی از بهترین و باسابقه ترین مراکز سرویس و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری در استان تهران می باشد که سال های زیادی است به‌صورت کاملاً حرفه ای و علمی در این عرصه فعالیت دارد.

جلوگیری از جرم گرفتن پکیج بوتان

یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری بوتان جمع شدگی رسوبات در قطعات و لوله های پکیج می باشد که عدم رسوب زدایی پکیج می تواند موجب به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری شود.

چگونه از جرم گرفتن پکیج  بوتان جلو گیری کنیم؟

متاسفانه عده ی زیادی از مردم تصور می کنند که رسوب زدایی دوره ای پکیج های گرمایشی هزینه اضافی یا کاری بیهوده می باشد در حالی که سرویس پکیج ها راهی پیشگیری از ایجاد خسارات جبران ناپذیر یا تعمیرات پکیج با هزینه های بالا می باشد.

با توجه به املاح موجود در آب با گذشت زمان و کارکرد پکیج مبدل حرارتی سختی های موجود در آب در پکیج رسوب کرده و باعث آسیب رساندن به قسمت های دیگر پکیج شده و در نتیجه راندمان دستگاه کاهش می یابد.

رسوب در پکیج دیواری بوتان

زمانی که لوله های پکیج رسوب می گیرند  بموجب انسداد مسیر آب در لوله ها می شود در نتیجه آب به کندی حرکت می کند و تا قبل از رسیدن به محل مصرف آب مجددا سرد و خنک می شود.

زمانی که جرم در مخازن حرارتی جمع می شود، باعث می شود تا مخازن حرارتی ضخیم شوند در نتیجه دستگاه مجبور می شود انرژی و حرارت بیشتری استفاده کند تا آب گرم شود و این مسئله باعث سوختن و سوراخ شدن منبع می شود.

در هر زمانی که شما با تعمیرکار یا سرویسکاران ما برای انجام تعمیرات پکیج بوتان تماس بگیرید آنها در اسرع وقت خود را به محل کار یا زندگی شما می رسانند سپس به کارشناسی و عیب یابی پکیج گرمایشی شما می پردازند آنگاه با بیان شرح مختصری ازایراد  دستگاه و برآورد هزینه آن را به شما می گویند و در صورت تمایل شما به تعمیرات و سرویس پکیج اقدام می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی