پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی آنلاین: دیجیتال مارکتینگ نوعی بازاریابی محصولات یا خدمات از طریق فن آوری دیجیتال و رسانه ای است. این نوع بازیابی از طریق انواع رسانه ها و شبکه های اجتماعی امکان پذیر است. به زبان ساده تر و بدون استفاده از واژه‌های سنگین و نامفهوم ، دیجیتال مارکتینگ برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان با استفاده از ابزارهای الکترونیکی و دیجیتال می باشد.

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی آنلاین

برخلاف چیزی که عموم مردم تصور می‌کنند، دیجیتال مارکتینگ مترادف با بازاریابی اینترنتی نیست. دیجیتال مارکتینگ می‌تواند هم آنلاین و هم آفلاین انجام شود.

دیجیتال مارکتینگ ، یکی از آن کلمه‌هایی که چندسالی است سر زبان‌ها افتاده و همزمان نه تنها بسیاری از صاحبین کسب و کارها، بلکه خیلی از بازاریاب‌ها هم مفهوم آن را به درستی به استفاده نمی کنند.

اگر شما یک وب سایت داشته باشید یا تبلیغاتی در حوزه اینترنتی و شبکه های اجتماعی داشته باشید به طور قطع با دیجیتال مارکتیگ آشنایی دارید. وقتی که شما قصد توسعه یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ  را دارید، ازکجا باید شروع کنید؟ هر استراتژی به یک برنامه ریزی منظم و اجرای صحیح نیاز دارد. یکی از دلایل اصلی شکست بسیاری از کسب و کارها نداشتن برنامه برای استراتژی  می باشد. پس اولین کار شما نوشتن یک برنامه و اجرای دقیق آن می باشد.

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

حدود 150 سال بعد از ارسال اولین ­سیگنال های رادیویی توسط مارکونی، در زمستان سال ۱۹۱۰ برای نخستین بار آوای موسیقی اپرای متروپلیتن از طریق سیگنالهای رادیویی به گوش مردم رسید، و همانطور که حدس می‌زنید این اتفاق هیجان انگیز! مردم را به خرید بلیت برای تماشای اجراهای بعدی تتشویق کرد؛ و این گونه دیجیتال مارکتینگ متولد شد. بدون کوچکترین اثری از تلفن‌های همراه هوشمند، اپلیکیشن‌ها، فیس بوک و شبکه‌های اجتماعی؛ خیلی زود صاحبین کسب و کار، دریافتند قدرت رادیو برای افزایش فروش و کاربرد آن در بازاریابی بسیار بالاست.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

طبق تحقیقات انجام شده بیش از 9 درصد رانندگانی که دچار سانحه شده اند در حال نگاه کردن به تلفن همراه خود بوده اند.

در چنین حالتی قطعا دقت مسافران به آنچه در خیابان اتفاق می‌افتد خیلی کمتر از این حرف‌هاست. کافیست به کسانی که در تاکسی، اتوبوس، یا مترو با شما همسفر می‌شوندتوجه کنید. در شرایطی که به طور متوسط هر فرد ۱۱ ساعت از روز را صرف کارکردن با وسائل الکترونیکی می‌کند، بیلبوردها شانس کمی برای دیده شدن دارند.

منبع: digital marketing agency california

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • آرش آریایی

دیجیتال مارکتینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی