پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

سئو و کاربرد آن

سئو و کاربرد آن: به فرآیند افزایش کیفیت و کمیت بازدید کنندگان یک وب سایت از طریق موتورهای جستجو گفته می شود. همه موتور های جستجوی معتبر برای نشان دادن نتایج جستجو در اولین صفحات خود قوانینی ایجاد کرده اند تا کاربران به بهترین و مرتبط ترین نتیجه ممکن دسترسی داشته باشد. به این قوانین الگوریتم های جستجو می گویند و سئو فرآیند افزایش رتبه در موتورهای جستجو با استفاده از این قوانین می باشد.

سئو و کاربرد آن

سئو کردن سایت به شما کمک خواهد کرد تا بعد از صرف مدتی معین، بتوانید بدون پرداخت هزینه به ازای هر کلیک به گوگل، کاربران را جذب کرده و نگران هزینه کلیکی نباشید. علاوه بر این اثبات شده است اعتماد کاربران به نتایج ارگانیک (رتبه واقعی در موتور جستجو و نه تبلیغات گوگلی) بیشتر است و درصد خرید پس از کلیک از سایت‌هایی که رتبه بالا در صفحه اول دارند بسیار بیشتراست. همینطور در صورت بروزرسانی مرتب سایت و انطباق با الگوریتم ها، شما می توانید مدت ها در رتبه‌های بالا حضور داشته و از رتبه خود لذت ببرید.

کاربرد سئو

اغلب افراد سایتی را طراحی می کنند تا بتوانند با جذب بازدید کننده زیاد محصولات و خدمات خود را بفروشند و کسب درآمد کنند. حال سوال اینجاست برای افزایش بازدید کننده چه اقداماتی لازم است؟

یکی از سریع ترین راه استفاده از تبلیغات در موتورهای جستجومی باشد. شما می دانید که مخاطبانتان از گوگل برای یافتن خدمات مورد نیاز خود بهره می برند، پس با تبلیغات در گوگل می توانید این دسته از مخاطبان را وارد سایت خود کنید. این روش سریع و آسان اما پرهزینه است. شما به ازای هر کلیک باید حداقل مبلغی در حدود ۲۰۰۰ تومان (برای کلمات کم رقابت) پرداخت کنید و سقفی هم برای این هزینه های وجود ندارد. شما همچنان باید هزینه کلیک را بپردازید اگر؛ کاربران به طورتصادفی روی لینک شما کلیک کنند و از سایت شما خارج شوند. همینطور اگر کاربری وارد سایت شما شود و نخواهد از محصول شما خریداری کند یا از خدمات شما استفاده کند باز هم از شما هزینه کسر می‌شود. اگر بودجه روزانه شما تمام شود تبلیغ شما بلافاصله قطع شده و تا زمان شارژ مجدد حساب نمایش داده نمی‌شود.

با این حساب سئو و بهینه سازی سایت به شما کمک می کند تا با هزینه ای پایین تر و به صرفه تر در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید و مشتریانی با شانس خرید بیشتری به خود جذب کنید.

منبع: digital marketing agency california

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • آرش آریایی

سئو

کاربرد سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی