پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

نظافت و تمیز کاری شرکت ها: تمیزکاری و نظافت شرکت ها در همه ادارات و سازمان ها امری ضروری و مهم می باشد؛ زیرا بیشتر شرکت‌ها یک مکان کاملا عمومی هستند و عدم رعایت بهداشت و نظافت در چنین محیط‌هایی ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات ناخوشایندی شود.

نظافت و تمیز کاری شرکت ها

در اغلب شرکت ها هر روز افراد زیادی مراجعه می کنند و کارمندان نیز بخش عمده‌ای از وقت خود را در شرکت‌ها و ادارات طی می کنند؛ بنابراین نظافت و تمیز کاری شرکت بسیار با اهمیت است و نیازمند توجه و رسیدگی می باشد؛ زیرا عدم نظافت شرکت ها می‌تواند از وجهه یا حتی اعتبار آن‌ها بکاهد ، همچنین امکان دارد در برخی از موارد و در برخی از مواقع سال، زمینه برای انتقال بیماری‌ نیز ایجاد شود.

مواد ضد عفونی کننده

استفاده از مواد ضد عفونی کننده  در نظافت بخش های مختلف شرکت ها به خصوص در سرویس بهداشتی ها از موارد مهم و ضروری می باشد. پر کردن محفظه‌های مخصوص مواد ضدعفونی کننده در مواقعی از سال که احتمال ابتلای افراد به بیماری‌هایی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی افزایش پیدا می‌کند، یک امر بسیار مهم می باشد.

نظافت کف

نظافت کف از مواردی است که باید مورد توجه واقع شود و کاملا با دقت و حوصله انجام شود. زیرا اگر این بخش به خوبی انجام نشود، اشتباه شما بیش از هر جای دیگری مشهود می باشد.

بهتر است برای تمیز کاری کف از محلول های خنثی با پی هاش 7 استفاده شود.زیرا چنین محلول‌هایی اسیدی یا قلیایی نیستند. بسیاری از محلول‌های موجود در بازار که برای نظافت کف به کار می روند، خنثی هستند؛ زیرا در شرکت‌ها و ادارات کف قسمت‌های مختلف چندان کثیف نیست و تنها ردپاها کمی باعث خاکی شدن این قسمت از ساختمان می‌شوند.

استفاده از روش‌های نظافتی مناسب

پیشنهاد می شود برای اینکه در نظافت شرکت نتیجه بهتری بگیرید. برای نظافت (مخصوصا نظافتسویس بهداشتی) از روشی‌های نظافتی مناسب استفاده کنید. استفاده از فناوری‌ها، محصولات و روش‌های جدید برای نظافت دستشویی شرکت‌ها، می‌تواند تمیزی شرکت را بیش از پیش نشان دهد.

منبع: kontorsstädföretag in Stockholm och Uppsala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی