پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

پخش عمده مصالح ساختمانی نوین از اصلی ترین فعایت های شرکت سنگ دانه ایرانیان می باشد. کشور ما یکی از مصرف کنندگان اصلی مواد خام و انرژی در صنعت ساخت و ساز می باشد. همان طور که می دانید ایران کشوری در حال توسعه می باشد که افزایش مصرف مصالح ساختمانی نوین مشکلات بسیاری را از جهت محیطی و اجتماعی ایجاد کرده است. انتخاب مصالح ساختمانی بیشتر مواقع دارای روندی تامل بر انگیز هستند به این دلیل که مواد سبز (دوستدار محیط زیست) دارای مزیت های بسیاری هستند.

پخش عمده مصالح ساختمانی نوین

شرکت سنگ دانه ایرانیان سال هاست در تهیه و پخش عمده مصالح ساختمانی نوین از قبیل سیمان، انواع بلوک های سبک، آجرهای فشاری و سفالی، گچ ساختمانی، قیر، سیمان سفید، پودر سنگ و....در خدمت سازندگان، کارفرمایان و پیمانکاران می باشد.

کلیه همکاران و مصالح فروشان و پیمانکاران می توانند برای خرید مصالح ساختمانی عمده از خدمات فروش مصالح ساختمانی سنگدانه ایرانیان بهره ببرند.

قیر

قیر از فرآیندهای خاص مواد آلی و تقطیر نفت خام و ذغال سنگ به حاصل می شود و یا به شکل طبیعی در طبعت وجود دارد

ایرانیت و آردواز و فرّوسیمنت

ایرانیت و آردواز و فرّوسیمنت از ملات سیمان همراه الیاف های طبیعی و مصنوعی و براده های چوب و الیاف فولادی تولید می شود که در نهایت در قالب های مخصوص به خود ریخته می شوند و در بخار آب پخته می شوند.

کاشی - سرامیک - آجر

کاشی و سرامیک گل پخته شده و شکل گرفته ای هستند که با لعاب پوشانده شده است که نفوذپذیری حداقلی دارد.

سفال و آجر نیز به همان گل پخته شده گفته می شود با این تفاوت که فاقد لعاب ضد آب هستند.

بتن‌ ها (سیمانی- آسفالتی - خاکی)

به مواد و مصالحی که به صورت درجا یا پیش ساخته با استفاده از شن و ماسه و سیمان یا قیر (به عنوان ماده چسبنده) با نسبت های معینی باهم ترکیب می شوند بتن گفته می شود

آجرها

از پخته شدن خشت خام (خمیر گلی که در قالب ریخته شده و خشک شده است) نوعی سنگ مصنوعی به دست می آید که آجر نامیده می شود.

مواد و مصالح تأسیساتی (ایمنی، بهداشتی برقی، اضطراری، مکانیکی و …)

فرآورده‌ های صنعتی فلزی و غیرفلزی که به منظور اهداف خاص به همراه مصالح سازه‌ ای در بناهای مختلف به‌ کار می رود ؛ و امکان بهره‌ گیری مناسب از فضاهای ساخته شده و در عین حال تأمین شرایط محیطی لازم را مفراهم می کند.

اندودها

اندودها غالبا برای ایجاد سطح صاف یا پوشش سطح زیرین مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس مکان و مسائل سازه ای نوع آن مشخص می شود.

انواع اندودها در ساختمان سازی

  • کاه و گِل
  • گچ و خاک
  • ماسه و سیمان

 

مصالح ساختمانی نوین

مصالح جدید و نوین با پیشرفت های تکنولوژی و به وجود آمدن فناوری های جدید در تولید، جایگزین مصالح قدیمی و سنتی شده است که کاربرد های خاص و ویژه ای دارند:

  • بتن سبک
  • بتن الیافی
  • سیپورکس
  • پوشش‌ های کف
  • پانل‌ های گچی پیش‌ ساخته
  • مصالح آکوستیکی (صدابندی)

منبع: پخش عمده مصالح ساختمانی نوین

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی