پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

نمایندگی امرسان در کرج در دو قسمت فروش محصولات و دیگری در قسمت خدمات پس از فروش امرسان در کرج آماده سرویس دهی به مشتریان و همشهریان عزیز می باشد. برای خرید و سفارش انواع محصولات امرسان شامل انواع مدل های یخچال ، فریزر و ساید بای ساید، اجاق گاز و هود می توانید از طریق سایت تاسیسات هدایتی اقدام کنید.تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی تاسیسات هدایتی زیاد بوده و شما می توانید یا مقایسه بهتر محصولات و قیمت گیری از چند فروشگاه یک کالای با کیفیت و مناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید.

نمایندگی امرسان در کرج

نمایندگی امرسان در کرج خدمات نصب و آموزش و سرویس و تعمیرات یخچال امرسان، انواع هود امرسان و انواع اجاق گاز امرسان را در کلیه نقاط کرج در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.سعی شده 100 درصد تعمیرات در محل انجام پذیرد تا علاوه برکاهش هزینه ها مشکلات انتقال یخچال فریزر و یا هود و اجاق گاز به تعمیرگاه نیز برطرف گردد. مرکز تعمیرات تاسیسات هدایتی تمامی تعمیرات محصولات امرسان در کرج شامل شارژ گاز تعویض کمپرسور گرم شدن قسمت فریزر وتعویض ترموستات و فن و خدمات دیگر را در کمترین زمان با ضمانت انجام می دهد.

جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی در زمینه تعمیر یخچال امرسان، هود و اجاق گاز امرسان در کرج با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید و توضیح کاملی از مشکل دستگاه باشد را بیان کنید تا راهنمایی لازم برای برطرف کردن ایراد دستگاه به شما شده و در صورت نیاز کارشناس تعمیرات مجاز امرسان در کرج در به محل اعزام شده و مشکل دستگاه شما را رفع نماید عمده خرابی هایی که در سال های گذشته پرسنل مرکز کرج جهت رفع آن مراجعه نموده اند یخ زدگی داخل اواپراتور یخچال به دلیل خرابی برد یخچال یا سوختن ترموفیوز و گاها نشتی گاز یخچال و خرابی فن یخچال امرسان  Emersun بوده است .

تعمیر و سرویس یخچال فریزر امرسان

تعمیر و سرویس یخچال فریزر و اجاق و هود امرسان در محل توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مرکزی تاسیسات هدایتیانجام می شود. ما دستگاه Emersun شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. اگر دستگاه شما خراب شده در هر نقطه از تهران و کرج که هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی یخچال فریزر امرسان تاسیسات هدایتی تماس بگیرید تا در کاسرع وقت تعمیرکار به محل شما ارسال شود.شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر یخچال امرسان خود را به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تاسیسات هدایتی بسپارید

  • ۹۸/۰۷/۱۰
  • آرش آریایی

نمایندگی امرسان در کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی