پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

نکاتی برای تمیز کردن فر: تمیز کردن فر معمولا برای اغلب خانم های خانه دار دشوار است. این مشکل با رعایت کردن نکاتی قابل برطرف شدن است. برای این کار لزوما به پاک کننده های صنعتی نیست و شما خودتان می توانید در خانه یک پاک کننده ارزان و قوی بسازید. تمیز کردن فر، مثل تمیز کردن سرویس بهداشتی به عنوان کاری که کمتر کسی به انجام آن علاقمند است شناخته شده است.

نکاتی برای تمیز کردن فر

در ابتدا توجه کنید که فر حتما از چند ساعت قبل خاموش و سرد شده باشد. برای ساختن یک محلول تمیز کننده خانگی، یک ظرف خالی اسپری را با مخلوطی از یک پیمانه نک، یک پیمانه جوش شیرین و یک پیمانه آب پر کنید. از این محلول در قسمت های کثیف فر بپاشید و بگذارید بماند تا به مرور کثیفی داخل آن از سطح جدا شود و بعد از آن با پارچه تمیز و مرطوب داخل فر را دستمال بکشید.

اگر به نظرتان کثیفی و جرم ها به طور کامل پاک نشده اند مقدار بیشتر جوش شیرین اضافه کنید. توجه کنید از بالای فر محلول را اسپری نکنید زیرا ممکن است بین دوجداره شیشه نفوذ کند. برای جلوگیری از این امر، می توانید قسمت های باز شیشه ای را با پارچه بپوشانید تا مانع ورود آب شود یا این که به جای استفاده از آبپاش با دستمال این کار را انجام دهید.

تمیز کردن فر

توجه کنید که هیچ وقت آمونیاک را با ماده بی رنگ کننده مخلوط نکنید زیرا این ترکیب گاز سمی ایجاد می کند.  شما می توانید یک قاشق غذا خوری مایع ظرفشویی و یک قاشق سرکه به همراه یک قاشق غذا خوری پیراکسید هیدروژن را با یک لیتر آب مخلوط کنید و با استفاده از اسفنج و اسکاچ قسمت داخلی فر را با این مواد آغشته کنید و بع از یک ساعت آن را تمیز کنید.

همچنین می توانید یک پیمانه آمونیاک را به مدت یک شب در ظرفی در داخل فر قرار دهید و روز بعد لکه را پاک کنید.

روش دیگر این است که 5 قاشق غذا خوری جوش شیرین، 3 قطره مایع ظرفشویی و 4 قاشق غذا خوری سرکه سفید را به شکل یک مایع غلیظ در بیاورید و با کمک یک اسفنج اقدام به تمیز کردن فر کنید.

توصیه می کنیم ابتدا داخل فر را با آب و اسفنج مرطوب کنید سپس فر را به مدت 5 دقیقه روشن کنید و مجدد خاموش کنید و اقدام به تمیز کردن ان کنید. این کار به بهتر و راحت تر تمیز شدن فر کمک می کند. 

منبع: 

Hur man rengör ett värsta ugn hemma – det enklaste sättet att göra det

  • ۹۸/۰۷/۱۱
  • آرش آریایی

تمیز کردن فر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی