پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

سرویس انواع پکیج های بوتان برای موجب بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن ها می شود. برای اینکه پکیج شما مثل روز اول کار کند باید در زمان های مشخصی سرویس و رسوب زدایی شود. این کار از بروز مشکلات احتمالی و شدید در آینده جلوگیری می کند.

سرویس انواع پکیج های بوتان 

از بیشترین ایراداتی که برای پکیج بوتان و هر پکیج دیگری که ممکن است پیش بیاید: سیستم گرمایشی پکیج دیواری بوتان به خوبی کار می کند اما رادیاتور ها همچنان سرد است این ایراد ممکن است علت های زیادی داشته باشد. کوتاه بودن شعله به دلیل فشارکم گازی که در ساختمان وجود دارد، خراب شدن برد کنترل، زمانی که رادیاتور فاصله ی کمی با پکیج داشته باشد، لوله کشی نادرست به عنوان مثال: کوتاه بودن لوله ها و پیچ و خم زیاد آن، خرابی پمپ و یا وجو داشتن اشکالاتی در پمپ، ایجاد رسوب، ممکن است در مدار هوا وجود داشته باشد و .... این موارد و خیلی از موارد دیگری که تخصصی می باشد دلایلی برای گرم نشدن رادیاتورها می باشد.

سرویس پکیج بوتان

پس از تماس مشتری و اعلام خرابی اطلاعات آن ها ثبت می شود. سپس سرویسکار یا تعمیرکار مورد نظر آدرس مشتری را دریافت می کند و در اسرع وقت خود را به محل می رساند. قبل از اعزام نیز باشما جهت هماهنگی تماس گرفته می شود.

زمانی که سرویسکار پکیج بوتان به محل شما رسید اقدام به بررسی و بازبینی و کنترل دستگاه  شما می کند و پس از بررسی میزان خرابی را مشخص کرده و حدود هزینه تعمیر و سرویس را به شما اعلام خواهد کرد. پس از تایید شما بابت هزینه و نوع تعمیر، سرویسکار کار خود را آغاز می کند.

با توجه به این مسئله که تعمیرکاران پکیج بوتان در این کار بسیار متخصص و کاربلد شروع به تعمیر و سرویس می‌کنند به طور حتم بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات پکیج بوتان اشراف دارند و در کوتاه ترین زمان ممکن به عیب اصلی دستگاه پی می برند و مشکل را برطرف خواهند کرد و علاوه بر نگرفتن هزینه اضافی قادر خواهند بود که قطعات پکیج بوتان را تعمیر کنند تا اینکه آن را تعویض کنند تا شما بتوانید همچنان از قطعات اورجینال محصولتان استفاده کنید.

مجموعه ما به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز تعمیر انواع پکیج دیواری بوتان مسئول است به همه مشتریانی که پکیج های خود را از نمایندگی همان شهر خریداری کرده اند و به مدت گارانتی (24 ماه) خدمات ارائه دهد. پس اگر پکیج بوتان شما دارای گارانتی است و در استفاده از پکیج دچار مشکل شده اید و زمان گارانتی منقضی نشده با ما تماس بگیرید تا از خدمات رایگان گارانتی استفاده کنید و در صورت منقضی شدن گارانتی هم می توانید با ما تماس بگیرید تا با هزینه کمتر  و بهره گیری از بهترین سرویسکاران پدستگاه شما را تعمیر کنند.

منبع: نمایندگی سرویس پکیج دیواری بوتان

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • آرش آریایی

سرویس پکیج

سرویس پکیج بوتان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی