پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

خرید کولر گازی جنرال اصلی: امروزه برندهای مختلفی از کولر گازی ها وارد بازار رقابت شده اند. اما کولر گازی جنرال یکی ازبهترین  و شناخته شده ترین برند کولر گازی در ایران است و همچون سال های گذشته در صدر جدول پرفروش ترین و محبوب ترین  کولرهای گازی وجود دارد و همچنان سرآمد کولر های گازی استاستحکام قطعات و کم صدا بودن موتور یکی ازعلت های محبوبیت کولر گازی جنرال است . علاوه بر این مصرف برق کولر گازی جنرال اینورتر  به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی شناخته شده است. کولر گازی جنرال جزو مستحکم ترین و مقاوم ترین کولر گازی در مناطق گرمسیری می باشد.

راهنمای خرید کولر گازی جنرال اورجینال

شاید شما هم وقتی برای خرید کولر گازی جنرال وارد بازار شوید و با انواع مدل ها با ویژگی های مختلف مواجه شوید که انتخاب را برای شما سخت تر کند و سردرگم شوید که کدام نوع ان را بخرید که برای محیط مورد نظر شما مفید باشد و بتوانید بیشترین استفاده را از ان ببرید.

خوشبختانه امروزه با تولید انواع مدل های کولر گازی جنرال در طرح و رنگ های گوناگون و ظرفیت های مختلف امکان انتخاب را برای شما بسیار راحت تر و بهتر کرده است و شما حق انتخاب بیشتری دارید.

پس از انتخاب برند کولر گازی نوبت به انتخاب مدل و ظرفیت کولر گازی متناسب با نیاز شما می شود که باید چندین مورد را هنگام انتخاب مد نظر قرار دهید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

آیتم های مهم در خرید کولر گازی جنرال

در گام نخست انتخاب کنید که چه مدلی از کولر گازی جنرال را می خواهید (ایستاده- پنجره ای – اینورتر – اسپیلت معمولی)

در مرحله بعد مشخص کنید میزان خنک ‌کنندگی چقدر باشد؟

  • پس از آن تعین کنید بر حسب متراژ محل مورد نظر باید چندتا کولر گازی بخرید
  • انتخاب نوع کمپرسور نیز دارای اهمیت زیادی می باشد؛ به این نکته توجه زیادی شود.
  •  تصمیم بگیرید که کولر گازی اینورتر دار بخرید یا معمولی سپس از فروشنده بپرسید که میزان مصرف برق کولر گازی چقدر می باشد. به میزان سطح انرژی کولر گازی توجه زیادی شود که حتما در رده اول باشد.
  • به میزان پرتاب باد کولر گازی هم توجه داشته باشید.
  • سعی کنید کولر گازی با گارانتی اصل را خریداری کنید.

مجموعه ما به عنوان مرکز فروش کولر گازی جنرال اورجینال در تهران با چندین سال سابقه درخشان در نزد مشتریان خود این اعتبار را کسب کرده است که بهترین نوع کولر گازی جنرال را به آن ها معرفی کرده و با گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش این دستگاه را تضمین کرده ایم.

منبع: راهنمای خرید مدل های کولر گازی اسپلیت جنرال (General)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی