پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

دکور مبلمان استیل در خانه: اگر قصد دارید بخشی از منزل خود را برای مراسمات رسمی به منحصر به فرد و ویژه ای  دیزاین طراحی و دیزاین کنید، استفاده از مبل های استیل می تواند کمک بسیاری برای پیاده کردن ایده شما کند. نوع طراحی و ایده پردازی صورت گرفته در این نوع از مبل ها شما را به یک چیدمان بسیار خاص و تشریفاتی نزدیک می کند. از آنجایی که در مبل های کلاسیک و یا استیل در زمان تولید از مواد منحصر به فرد استفاده می کنند می توانید لوازم دکوری اطراف این چیدمان را هم با انتخابی شیک و لوکس مد نظر قرار دهید.

دکور مبلمان استیل در خانه

پایه، دسته و تاج این سری از مبل ها به شکل منبت کاری شده نیز انتخاب زیبایی می باشد. از آنجایی که منبت کاری بر روی چوب کار سخت و پیچیده ای است باید از چوب های گردو و راش مرغوب استفاده شود تا در زمان کار چوب شکسته نشود. این امر خود نشان از با کیفیت بودن مبل های استیل دارد.

چیدمان مبل استیل سفید

مبلمان استیل کلاسیک سفید رنگ از آنجایی که قابلیت هماهنگی با هر سبک و نورپردازی را دارد برای انواع دکوراسیون انتخاب ایده آل و ترکیب زیبایی می سازد. خانم های خوش سلیقه همیشه مبل های سفید را جز اولین انتخاب های خود قرار می دهند، زیرا به روشنایی بیشتر دکوراسیون داخلی بسیار کمک می کند.

از آنجایی که مبل استیل و کلاسیک بیشتر برای دکوراسیون های به سبک کلاسیک مناسب است. لازم به ذکر است که استفاده از رنگ سفید به شما کمک می کند قدری به صورت ترکیبی از لوازم دکوری مدرن در فضا بهره بگیرید.

 

مبل استیل را کجا و به شکل قرار دهیم

از زمان های گذشته خانه های ایرانی با سبک سنتی دکور میشد و مدل های اولیه مبلمان در ایوان خانه ها و یا حیاط قرار داده میشد. با گذشت زمان و ظهور مبلمان شیک و سلطنتی به خانه های اروپایی راه یافت. این مبلمان همچنین به خانه های ایرانی راه یافت و امروزه شاهده استفاده از آن در بسیاری از منازل هستیم.

 

بعد از خرید مبل استیل مورد نظر برای سالن منزل خود، در اولین مرحله برای چیدمان آن باید به محیط اطراف و محل لوستر و تلوزیون و جهت سالن پذیراییتوجه کنیم. کف سالن بهتر است که فرش شده باشد و یا در صورتی که پارکت و یا سرامیک شده است. یک فرش کوچک در مرکز قرار دهیم. سپس میز را بر روی آن فرش و دقیقا مقابل مبل سه نفره قرار دهید.

در کنار مبلمان استیل هیچ صندلی و یا مبلمان دیگری قرار ندهید. با این کار موجب می شوید فضا خسته کننده و آشفته به نظر برسد . علاوه بر این زیبا تر است که مبلمان استیل به تنهایی در منزل قرار گیرد.

بهتر است قبل از این ها خانه را به خوبی تقسیم بندی کنید و نقطه مرکزی که سالنی که قصد دارید مبلمان را در آن بچینید بیابید و در جهت ها کاملا دقت کنید. نصب یک لوستر کوچک بالای میز و یا مبل سه نفره فضا را زیبا تر می کند.

منبع: چیدمان مبلمان استیل در خانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی