پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

تمیز کردن ادارات را با کف های سطح سخت : اگرچه ممکن است شرکت ها برای جلوگیری از تعمیر و نگهداری ویژه از کف پوش های سخت سطح سخت استفاده کنند ، اما هنوز هم باید به درستی از کفپوش سطح سخت خود مراقبت کنید. کاشی ، وینیل ، بتن ، و حتی کف های چوبی کمتر احتمال دارد که خاک ، زباله ، گرده و سایر آلرژن های قاچاق شده را در مطب که از فرش قاچاق شده است حفظ کنند - اما این بدان معنی نیست که آنها نیازی به تمیز کردن عمیق ندارند. با گذشت زمان ، انتخاب کفپوش های سخت می تواند درخشندگی یا پایان آن را از بین ببرد ، ممکن است خراشیده شود یا استفاده بین کاشی های شما قابل توجه باشد (و به روش خوبی نیست).

4 دلیل که کسب و کارهای کوچک به نظافت دفتر نیاز دارند

تمیز کردن اداری حتی برای کفهای سخت: دفتر مراقبت از کف
جارو و حرکات روتین معمول می تواند به برخی از تأثیرات ترافیکی روزانه و آنچه اتفاق می افتد کمک کند ، اما برای به حداکثر رساندن ظاهر و طول عمر کفپوش شما به کمک یک شرکت حرفه ای تمیز کردن کف تجاری نیاز دارید. کارکنان نظافت ما می توانند نه تنها نگهداری روزانه کف شما را کنترل کنند بلکه ما می توانیم تمیز کردن عمیق روتین یا یکبار مصرف را نیز انجام دهیم و از سطح اسید کف خود مراقبت کنیم.

تمیز کردن آسان
ما در هنگام تمیز کردن کف عمیق نسبت به خدمه نظافت داخل شما یک مزیت داریم - ما دانش ، تجربه و ابزارهایی داریم که کار را به درستی و سریع انجام دهیم. شرکت نظافت دفتر ما می تواند به هر اندازه از دفتر ، بیمارستان ، انبار ، خرده فروشی ، رستوران یا موسسه مالی مسئولیت رسیدگی به کارهای زیر را برای نظافت کف داشته باشد:

  • نوار ، آب بندی و تعمیر کفپوش کاشی رنگ
  • کاشی های سرامیکی را اسکراب و صیقل دهید
  • شستشو و مجدداً کفپوش های کاشی کاری شده
  • تمیز کردن گروت عمیق
  • تمیز کردن و آب بندی کف بتونی


این خدمات علاوه بر کمک به افزایش عمر کف شما ، می توانند تصویر شرکت شما را بازیابی کنند. کاشی قدیمی و قدیمی شما جدید و جذاب به نظر می رسد. یک محیط تمیز می تواند عوارض جانبی مثبتی بر روانشناسی مشتریان داشته باشد. اگر شما مایل به تلاش زیادی برای حفظ کفپوش خود باشید ، مشتریان فقط تلاشی را که برای تأمین نیازهایشان انجام می دهید تصور می کنند.

منبع: Varför du bör överväga kontorsstädning även för hård yta golv?

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی