پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

چه زمانی باید سرویس پکیج ایران رادیاتور انجام شود؟ در کل بهتر است هر چند ماه یک بار پکیج ایران رادیاتور شما به طور چشمی مورد بررسی قرار گیرد تا در صورتی که مشکلی در قطعات دستگاه به وجود آمده به موقع متوجه شوید و اقدام به رفع آن نمایید. در صورتی که زمان زیادی است که از دستگاهتان استفاده می کنید بهتر است از یک متخصص برای بازبینی وسرویس پکیج ایران رادیاتور خود کمک بگیرید . به صورت کامل رسوب زدایی نمایید.

زمان مناسب سرویس پکیج ایران رادیاتور

اگر پکیج ایران رادیاتور خود را به تازگی خریده اید یا بعد از سرویس کامل دوره های زمانی مشخصی را تعین نمایید تا به صورت مرتب سرویس و رسوب زدایی شود. به طور مثال می توانید شش ماه اول هر سال را برای این کار در نظر بگیرید. همچنین دبر صورتی که املاح در آب و رسوب در قطعات و لوله های رادیاتور شما وجود داشته باشد، در پکیج شما علائمی ظاهر می شود که در صورت دیدن آن ها باید برای سرویس و رسوب زدایی ان اقدام نمایید.

انواع سرویس پکیج ایران رادیاتور

در این مقاله به شکل خلاصه انواع سرویس پکیج  ایران رادیاتور را شرح می دهیم و در مقالات بعدی به طور مفصل‌تر به رسوب‌زدایی که یکی از مهم‌ترین انواع سرویس پکیج است می پردازیم.

۱. رسوب‌زدایی: هر چند وقت یک بار پکیج احتیاج به رسوب گیری دارد و بهتر است با بهره گیری از رسوب گیر های پلی فسفات و تهویه مناسب عمل رسوب زدایی انجام شود. در ادامه به طور کامل‌تر به این مورد خواهیم پرداخت.

۲. کنترل فشار آب: در صورتی که فشار آب وارد شده به پکیج بیشتر و یا کمتر از حد معقول باشد به مرور زمان امکان دارد به دستگاه آسیب وارد کند. بنابراین، کنترل شیرهای آب مهم است.

۳. کنترل عملکرد دو مدار گرمایشی و بهداشتی: با چک و بررسی و توجه از روند مناسب این دو مدار مطمئن شوید.

۴. آزاد سازی محور پمپ سیرکولاسیون: اگر در این محور گرفتگی اتفاق بیفتد، پمپاژ کردن و گردش آب با مشکل مواجه خواد شد. بنابراین بررسی و سرویس سیرکولاسیون به گردش آب گرم و سرد کمک می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی