پست های من

نوشته های من

پست های من

نوشته های من

for more information

  • ۰
  • ۰

کولر گازی جنرال برای مناطق گرمسیر: کولر گازی جنرال یکی دیگر از برند های مطرح و نام آشنا در بین مصرف کنندگان می باشد که متعلق به شرکت خوشه ای و چند ملیتی با محوریت ایالات متحده است که ساختمان عملیاتی آن در شهر نیویورک قرار دارد. سابقه فعالیت این کمپانی اواخر قرن 18 بر می گردد. ادغام شرکت ادیسون با مشارکت توماس هاتسون منجر به شکل گیری شرکتی به نام جنرال الکتریک شد.  

کیفیت محصولات جنرال از در جه بالایی برخوردار است و علاوه بر آن قیمت های آن ها نیز همواره بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد که در اصل به همین علت این برند تبدیل به یکی از پر طرفدارترین برندهای جهان شده است.

شرکت جنرال در حال تولید کولر گازی های متنوع در انواع و دسته بندی های مختلف برای مناطق گرمسیر می باشد که هر یک دارای طراحی و نوع موتور و قابلیت های منحصر به  فردی است. لازم به ذکر است که جنرال از موتورهای توشیبا که در کشور تایلند ساخته می شود، استفاده می کند که از لحاظ میزان مصرف انرژی در رده B قرار می گیرد و همین امر موجب می شود که افراد بسیاری به خرید این کولر گازی ها تمایل نشان دهند. برند جنرال 115 است که در بین 12 شرکت برتر دنیا قرار دارد و در همه این سال ها توانسته با قدرت این جایگاه را نگه دارد.

کولر گازی دیواری جنرال مدل GNR-28K-SA در کلاس T3 قرار دارد و دارای ظرفیت 28000 است. این کولر گازی جنرال قابلیت ایجاد سرما و گرما را در کوتاهترین زمان دارا می باشد.

اسپلیت جنرال T3 28000  با در نظر گرفتن صرفه جویی در مصرف برق، دمای اتاق را به گونه ای تنظیم می‌کند که کمتر از 10 درجه سانتی‌گراد نشود در این صورت می‌توان دریافت که اتاق در زمان خالی بودن، خیلی سرد نمی‌گردد.

از خصوصیات دیگر آن می‌توان به قابل شستشو بودن پنل، علامت نشان دادن زمان تمیز کردن فیلتر، تغییر روش اتوماتیک، تنظیم خودکار جریان هوا و خواب راحت و آرام را نام برد.

کولر گازی جنرال R410a با توجه به تغییر مبرد گاز R22 به R410a موجب افزایش سرعت گاز و کم شدن میزان مصرف انرژی می‌شود و پرتاب باد فوق العاده‌ای دارد.

صفحه‌ی نمایش مخفی و ایجاد گرمایش و سرمایش در کم ترین زمان ممکن از اتفاقات مطلوب در تولید این نوع دستگاه می‌باشد.

منبع: راهنمای خرید مدل های کولر گازی اسپلیت جنرال (General)

نظرات (۱)

سلام ، واقعا مفید بود اینجارو من تو گوشیم سیو کردم بعدا بیام بچرخم اینجا

تور کربلا

ممنون ازتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی